Однак він побачив двох котів, що билися, на шляху додому і здригнувся.
«Це котики з вчорашнього дня. Вони ж не повинні мене пам'ятати, правда?»
Срібне хутро і золоті очі, руде хутро і золоті очі. Два котика навіть не нявкали, коли витріщились на Кейла. Юнак не хотів втручатись в ще одні неприємності, а тому відвернувся і покрокував додому.
Але там, почувши слова батька, він ледве не втратив свідомість.
- ...Скажи, будь ласка, це ще раз...
- Так, Кейл.
Басен стояв поруч з Кейлом. Історія сім'ї Генітюз, яка не згадувалась в романі, відбувалась перед його очима.
- Ти повинен відправитись в столицю, як представник нашої родини.
Кейл відчув сильний головний біль.
- Спочатку Басен повинен був відправитись туди, однак саме ти - первісток нашої родини.
Кейл тільки що розтулив і затулив рота, спостерігаючи, як граф Дерус сидить за столом з ніжною усмішкою. Відвідання столиці в цей час... Кейл задумався про зміст «Народження Героя», а Дерус, тим часом, продовжував говорити:
- В столиці влаштовують велику подію, і благородні родини кожної території були запрошені. Це буде твоє перше відвідування столиці, хоча Басен останні два роки відвідував цей захід. Тим не менш, я сподіваюсь, що цього разу туди відправишся саме ти.
Велика подія в столиці. Це змусило Кейла згадати про один інцидент.
Інцидент з терористичною атакою.
Таємна організація зробить терористичний акт, коли багато громадян столиці зберуться в одному місці. Наш герой, Чхве Хан, опиниться тим, кому вдасться заблокувати приблизно половину змови. Це буде четвертий раз, коли Чхве Хан і таємна організація вступлять у контакт один з одним.
Зрештою Чхве Хан може врятувати багатьох громадян на площі і отримати прихильність наслідного принца. Після, їх відносини швидко розвинуться до міцної дружби.
Кейл раптово відчув холод, що пробіг по спині.
Оскільки в романі описувались події з точки зору Чхве Хана, вони мало говорили про дії дворян. Все, що згадувалось, так це те, що Чхве Хан придбає після цього інциденту декілька людей в команду, а також сильну підтримку наслідного принца.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Покидьок графської сім'ї
FantasyКоли я відкрив очі, я зрозумів, що опинився всередині роману. «Народження Героя». Це був роман, присвячений пригодам головного героя, Чхве Хана, хлопця, учня старшої школи, який був перенесений в інший вимір, що відрізняється від Землі, а також інши...