Кейл тримав сумку, яка була вдвічі більша за розміром, аніж та, що він ніс вчора, і впевнено крокував до нетрів. Брат з сестрою чекали на нього біля пагорба, щоб привітати «годувальника».
Діти тримали роти закритими, дивлячись на Кейла. Юнак усміхнувся, дістав два маленьких мішечка і протягнув їх дітям.
- Візьміть це.
Дівчинка повільно наблизилась до нього. Кейл нахмурився, спостерігаючи за дівчинкою з грубим сірим волоссям. Вона притискала руку до боку й кульгала, рухаючись до нього.
- Хей, - Кейл вказав рукою з мішками в сторону хлопчика. – Ти, підійди сюди і візьми їх.
Хлопчик швидко підбіг, схопив мішки і також стрімко відскочив назад. В порівнянні з яскраво-рудим волоссям Кейла у хлопчика було темно-руде волосся, яке здригувалось, коли він біг.
Після чого Кейл обернувся і попрямував до дерево-людоїда.
- Вай!
Це були не паляниці. В мішках були м'ясо і торт.
Юнак чув, як брат з сестрою говорили про їжу, але йому було байдуже. Кейл продовжував йти до пагорбу, де було дерево-людоїд.
- Ооооооооон!
«Це трішки лячно».
Чорне дерево без жодного листячка, здавалось, рухало гілками, щоб привітати Кейла. Це моторошне відчуття змусило Кейла занервуватись. Але він все ще не відмовлявся від своєї ідеї помістити все, що було в торбах в отвір під деревом.
Хліб швидко зник.
Цієї миті пролунав голос:
- Більше... Дай мені більше!
«Це зводить мене з розуму».
З'явилась відповідь, яка була описана на сторінках роману. Це був голос слабкої дівчини. Так, людиною, котра померла від голоду, була жриця, що служила Богу. Однак на відміну від нинішніх жриць храмів або церкви, древні жриці були шаманками. Більшість древніх шаманів можна було враховувати людьми, у яких були надздібності або природні сили в підпорядкуванні.
Кейл швидко схопив сумку і поспішно пішов геть.
- Кейл, приходь ввечері в мій кабінет.
Це те, що його батько, Дерус, сказав Кейлу, коли він зранку прийшов, щоб отримати кишенькові гроші. Ось чому йому потрібно було поквапитись сьогодні, щоб не запізнитись ввечері до батька.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Покидьок графської сім'ї
FantasyКоли я відкрив очі, я зрозумів, що опинився всередині роману. «Народження Героя». Це був роман, присвячений пригодам головного героя, Чхве Хана, хлопця, учня старшої школи, який був перенесений в інший вимір, що відрізняється від Землі, а також інши...