Спочатку Кейл не планував руйнувати вир. Він планував подбати про це, використовуючи Неруйнівний Щит та Живість Серця.
«Але це було до того, як у мене з'явився чорний дракон!»
У нього не було причин робити щось важке, коли з'явився чорний дракон.
Кейл прагнув нагодувати чорного дракона, Он та Хонга витонченою їжею перед тим, як відправити своїх «вихованців» геть, і зустрів свого першого гостя.
- Я не знаю, що ви вкрали, але ви зробили щось неймовірне.
То був Білос.
- Напевно, я трохи відомий сьогодні.
Білос похитав головою на слова Кейла, який, мабуть, не постраждав. Він бачив, як Кейл почав пити, кажучи, що все ще поранений.
- Ви справді відомі, Молодий Пане Кейл. Але ви впевнені, що вам уже можна пити?
- Я не маю причин продовжувати лежати перед тобою.
Білос усміхнувся, коли наповнив спорожнілу чашу Кейла. Потім він передав юнакові чарівну коробку.
- Ось предмети, які ви хотіли. Дякую, що повернули предмети, які взяли минулого разу.
Кейл повернув інші предмети Білосу через Чхве Хана. Кейл погладив цю нову коробочку з предметами, коли глянув на Білоса.
Юнак вже вирішив, як використати першу з двох можливостей купити щось за допомогою золотої меморіальної пластини.
Він вирішив купити час.
Кейл вирішив купити деякий час на той випадок, коли північні лицарі, небезпечні істоти не лише королівства Роан, а й королівства Брек та інших найближчих північних королівств почнуть рухатися на південь.
Якщо говорити серйозно, крім північних лицарів були також Імперія в центрі західного континенту, вбивця магів та Королева Південних Джунглів. Кейл вирішив купити деякий час, щоб мати можливість втекти від них. Було б по іншому, якби він все ще був сам собою, але тепер були ті, про кого він мав дбати.
- Білос.
- Ти ж маєш справу з інформацією?
- Безпосередньо я — ні, але я знаю, що відбувається останнім часом.
Білос справді був торговцем. Він отримав потрібну інформацію дуже швидко.
- Західний континент знаходиться на межі розпаду, і це чудовий час для таких торговців, як я, щоб заробити гроші.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Покидьок графської сім'ї
ФентезіКоли я відкрив очі, я зрозумів, що опинився всередині роману. «Народження Героя». Це був роман, присвячений пригодам головного героя, Чхве Хана, хлопця, учня старшої школи, який був перенесений в інший вимір, що відрізняється від Землі, а також інши...