53. Ти (12)

89 19 4
                                    


- Ооооооон! Оооооооон!

Біла кімната почала тремтіти. Можливо, це було через те, що дане місце було тим, яке служило Богу, але чорний дим почав з'являтись навколо священика, ледве лише кімната почала тремтіти. Чорний дим оточив і Чхве Хана, і Кейла, перш ніж створити зв'язок між ними.

- ...Це сила Бога Смерті?

- Так.

Кейл відповів на питання Чхве Хана, перш ніж спробувати відчути навколо себе цей чорний дим. Це сталось в той раз, коли Кейдж також проводила ритуал обітниці, але сила Бога Смерті нагадала йому про ставку цієї обітниці.

«Я помру, якщо порушу цю обітницю».

Кейл був впевнений, що Чхве Хан також це відчував. Напевно через це, його обличчя застигло. Кейл відчув дотик Бога Смерті і почав говорити слова обітниці:

- Священик переді мною гарантує, що він не може чути, і, навіть якщо це не правда, він віддасть за це життя.

Це була загальна фраза, яку каже перший той, хто дає обітницю в присутності глухого священика.

- Окрім того, я Кейл Генітюз, клянусь говорити Чхве Хана правду перед обличчям Бога Вічного Спокою, і, якщо те, що я говорю, виявиться брехнею, я негайно помру на місці, що стане моєю розплатою.

Негайно. Це слово змусило обличчя Чхве Хана окаменіти ще сильніше. Він точно почав нервуватись.

Спочатку Кейл думав, чи все варто розповідати Чхве Хану.

Мене втягнуло у роман, яку я читав. Я також кореєць. Ось чому я знаю те, що буде відбуватись до п'ятого тому. Ця таємна організація продовжить викликати проблеми по всьому континенту. Континент скоро опиниться зануреним в хаос через війну.

Чи повинен Кейл все це сказати?

Чи йому варто сказати щось подібне? Я був перенесений в роман, яку читав, і опинився сином багатого дворянина. Ось чому я намагаюсь жити мирним життям, але я пам'ятаю те, що відбулось в романі, тому вирішив трохи змінити сюжет. Я хотів лише дозволити собі жити мирно, навіть якщо континент буде знаходитись в стані війни.

Кейлу не сподобався жоден з варіантів. Перший може залучити його до війни, що розгориться в майбутньому на континенті, що може потягнути за собою його смерть на полі битви, а другий може привести до презирства Чхве Хана, що також приведе за собою летальний кінець, але від рук головного героя.

Покидьок графської сім'їWhere stories live. Discover now