35. Плата за розташування (3)

89 20 7
                                    


Насправді котики злились не через те. Кейл згадав те, що раніше говорили йому малюки...

- Раніше я чув від Ганса...

- Ганс сказав...

- Якщо ви загадаєте бажання на вершині кам'яної вежі, воно здійсниться.

- Він сказав, що кам'яні вежі здійснюють бажання.

Тук. Тук.

Здавалось, Он розсердилась, тому що вона стала стукати по підлозі лапою, а Хонг постукав по підлозі своїм хвостом. Вони розсердились через те, що Ганс збрехав їм про Кам'яну Вежу, але заступник дворецького, схоже, неправильно їх зрозумів.

- Аййа, наші дорогоцінні кошенята. Я піду за смачними закусками! Молодий Пане, чи можу я знайти що-небудь для них?

- Ти можеш робити те, що хочеш.

- Я повернусь дуже швидко.

Ганс сказав, що він поквапиться назад, але перш ніж втекти, подібно пориву стрімкого вітру, заступник дворецького впевнився, що речі, принесені ним для Кейла, були обережно розкладені по своїм місцям.

- Рон, ти також можеш відпочити.

Старий все ще залишався в його покоях. Його усмішка викликала у юнака ще більше відчуття дискомфорту, аніж звичайно. Рон підійшов до кушетки, і Кейл знову заговорив.

- Чхве Хан дійсно їде через два дні?

- Так.

Кейл раптом усміхнувся ідеї, що прийшла йому в голову, після чого запитав:

- А що? Ти не хочеш його відпускати? Або хочеш відправитись з ним?

М'яка усмішка Рона стала ще ширшою.

- Чому я повинен залишати вас і відправлятись кудись ще, Молодий Пане? Мені подобається бути поруч з вами.

Ці слова викликали озноб, що пробігся по спині Кейла.

- Просто дуже сумно, що Чхве Хан-нім не поїде з нами у столицю. Мені треба буде поговорити з ним якомога більше, перш ніж цей юнак піде. Можливо, Бікросу буде сумно його відпускати.

Вираження обличчя Кейла трохи покращилось, коли він почув останні слова Рона. Він насправді не звертав на це увагу, тому що це було неприємно, але, схоже, деякий рівень дружби вже склався між Роном, Чхве Ханом і Бікросом.

Покидьок графської сім'їWhere stories live. Discover now