32. Споглядання дракона(5)

83 19 10
                                    


Зітхання.

Котики втягнули в себе повітря. Однак Кейл проігнорував їх, продовжуючи рухатись вперед, оскільки було б краще зробити це як можна скоріше. Інструмент прямував до шиї дракона. Гостре лезо сяяло в місячному світлі, і дракон просто звернув увагу на очі Кейла. Ці очі були без тіні емоцій, абсолютно спокійними.

Дракон закрив очі.

Цієї миті усі почули, як щось розрізається.

Різь. Різь.

Ланцюг придушення мани іскрила в руках Кейла.

- На що ти дивишся?

Кейл кепкував над драконом, що відкрив очі, щоб подивитись на нього, після чого зняв одну з рукавичок і протягнув її Чхве Хану. Той взяв рукавичку, і Кейл протягнув йому ланцюг, перш ніж витягнути з кишені зілля.

Це зілля було вищого сорту. Цього було достатньо, щоб його придбання було доволі клопітним. Це змусило Кейла відчути засмучення: скільки ж витрат він поніс за останні дні до свого від'їзду. Кейл клацнув язиком і різко поглянув на дракона.

- Ти знаєш, скільки грошей я на тебе витратив?

Дракон почув такі самі слова, що чув доволі часто. Він чув їх майже кожен день з моменту свого народження. «Чому ти не слухаєш мене, коли я витратив на тебе стільки грошей?». Не складно було здогадатись про те, що слідувало за цим. Після чого він віддавався тортурам. Вони говорили, що йому потрібно було перестати думати про себе і почати слухати їх, і говорили це увесь час, що продовжували його бити.

Тим не менш...

- Оскільки я витратив на тебе стільки грошей, буде краще, якщо ти вилікуєшся, дурень!

Дракон не відчував болю.

Кейл вилив половину зілля на спину дракона, а інше влив у пащу. На щастя, дракон не став чинити опір і проковтнув його.

Через декілька хвилин Кейл подумав, що це дійсно був дракон. Мана, котра була еквівалентна серцю дракона і джерелом всієї його сили, почав рухатись в його тілі.

Усі пошкодження на тілі дракона миттєво зникли, і синя аура, що здавалась маною дракона, оточила його тіло подібно пориву вітра.

Ця зміна відбулась в одну мить, що змусило Кейла подумати про те, наскільки страшними і сильними істотами в дійсності були в цьому світі дракони.

Покидьок графської сім'їWhere stories live. Discover now