58. Залишатись спокійним (5)

82 15 10
                                    


Чхве Хан подивився на чорного дракона, перш ніж обернутись до Кейла і запитати:

- Ми все знищимо?

- Ні. Точно ні.

«Чому його думки завжди настільки екстремальні?»

Кейл ліг на ліжко і помахав Чхве Хану:

- Поквапся і повертайся скоріше. О, і принеси капелюх.

- Я зрозумів.

Чхве Хан залишив тільки світло на нічному столику і вимкнув інше, перш ніж залишити кімнату і щось сказати Гансу. Кейл закрив очі і прикинувся сплячим.

Двері незабаром зачинились, і Ганс не увійшов. Чорний дракон, що залишався невидимим при відкритих дверях, зняв свою невидимість і приземлився на ліжко. Одна сторона ліжка одразу почала просідати, а дракон почав хвилюватись:

- Ти не можеш заснути.

Кейл подумав, почувши слова дракона:

«Я для цього дракона виглядаю як чотирирічний хлопчик?»

Юнак зітхнув і піднявся з ліжка, через декілька хвилин Чхве Хан знову увійшов в кімнату через вікно, вдягнений в мантію.

- Ти тут. Напевно, мантія і правда краще за капелюх.

Чхве Хан кивнув і звернувся до дракона, поки Кейл одягав капелюх.

- Ти будеш йти за нами так?

- Я буду невидимим.

- ...Я чув, що дракони можуть володіти поліморфією. Хіба ти не можеш перетворитись на людину? Гадаю, так було б краще.

Магія дракона була виразом їх волі. Ось чому Чхве Хан думав, що дракону було б легко застосувати поліморфію, якщо б він тільки побажав цього.

Чорний дракон фиркнув на слова Чхве Хана.

- Я ненавиджу людей. Я не хочу бути схожим на людей. До того ж він сказав, що дракони класні і дивовижні.

- Хто сказав?

Чорний дракон поглянув на Кейла у відповідь на питання Чхве Хана, перш ніж швидко відвести погляд. Після чого він став невидимим і злетів в небо. Придавлена частина ліжка повернулась до свого нормального стану.

Кейл неквапливо почав говорити з Чхве Ханом, який дивився на нього з дивним виразом обличчя:

Покидьок графської сім'їWhere stories live. Discover now