49. Ти (8)

87 19 11
                                    


Бам!

Перевертень, що стояв на двох ногах, топнув по землі, змушуючи затремтіти всю арену.

Хутро представників Племені Синього Вовка було темно-синього кольору. Запеклий перевертень, якого більше не можна було назвати хлопчиком, покрився темно-синім хутром. Лак махнув рукою, яка тепер була покрита м'язами, що перевершували ті, якими володів Чхве Хан, і атакував чорноволосого хлопця, що стояв перед ним, своїми гострими кігтями.

- Лак!

- Лак! Заспокойся!

Чхве Хан і Розалін намагались докричатись до нього, але хлопчисько, який повністю втратив розум, сприймав їх лише живими мішенями, в нього виникало лише одне бажання – атакувати їх.

- Грррраааар!

З пащі Лака вирвалось грубе гарчання. Цей вовк, який був що найменш в півтори рази вищий за Чхве Хана, кинувся до головного героя.

- Лак! Це я! Чхве Хан!

Чхве Хан не міг напасти на свого супутника, і, таким чином, йому залишалось лише захищатись, намагаючись докричатись до Лака. Але хіба могло це зробити щось, щоб повернути Лака в нормальний стан? Звісно ні. Кейл похитав головою, продовжуючи спостерігати.

- Просто вдарити його по голові і ослабити буде найшвидшим шляхом, щоб досягти мети.

- Ах! – обидва кошеняти ахнули від жаху, коли почули слова Кейла.

Хоча юнак говорив це, в нього не було в планах змусити Чхве Хана робити щось подібне. Звіролюди, які під час свого першого перетворення приходять в норму таким чином, в майбутньому завжди будуть втрачати розум під час перетворень.

- Оце так...

Атака берсерка-перевертня була сильнішою, аніж очікував Кейл. Той факт, що він рухався інстинктивно, змушував Лака ефективніше використовувати усі свої м'язи.

- Он, Хонг.

Кейл звернувся до брата з сестрою. Була існуюча причина, з якої вони обидва прийшли з ним:

- Уважно спостерігайте за рухами члена Вовчого Племені.

Він хотів, щоб Он і Хонг звернули увагу на перевертня. Лак невпинно атакував Чхве Хана і Розалін. Перевертень не відступав. Це був стиль бою Племені Вовка. Кейл говорив так, ніби шепотівся з кошенятами:

Покидьок графської сім'їWhere stories live. Discover now