- Заходьте.
Кейж жестом запросив їх увійти в кімнату, і Кейдж вштовхнула всередину інвалідне крісло Тейлора. Як тільки усі троє сіли за стіл, Кейл навіть не поглянув на випивку, поки не запитав:
- Чого ви хочете?
Голос Кейла був надзвичайно холодним і жорстоким, на відміну від звичайного. Однак це тільки підтвердило думки Тейлора, який вважав, що ця людина перед ним насправді не була покидьком. Насправді він був набагато розумніше, аніж думали інші.
Тейлор не прийшов би сюди, тільки щоб випити з Кейлом. Алкоголь був гарним тільки тоді, коли ви могли спокійно випити з людьми, яким ви могли повністю довіряти. Пити з іншими варто або для полегшення розмови, або заради спостереження за іншою стороною.
- Який, на вашу думку я людина, Молодий Пане Кейл?
Кейл тихо спостерігав за співрозмовником. Коли він почув це питання, але перш ніж дати відповідь, він підійшов до ліжка і підняв свою сумку. Він повернувся і кинув на стіл гаманець.
Кланг.
Металічний звук наповнив кімнату, коли мішечок трохи відкрився. Всередині мішечка було багато золотих, срібних та бронзових монет. Впевнений голос Кейла задзвенів в повітрі.
- Я не знаю, чому ви прямуєте в столицю прямо зараз, коли кожна благодійна людина в країні зосередила свою увагу на столиці, але я впевнений, що є тільки одна річ, заради якої кролик, на кшталт вас, увійде в лігво лева, на кшталт мене.
Кейл очікував цього моменту з тих самих пір, як вони попросили дозвіл йти за ним в столицю. Він думав про це кожен раз, коли відчував їх погляди на собі під час подорожі.
- Багата родина Генітюз. Ви хочете грошей, правильно?
Зітхання.
Жриця Кейдж зітхнула, яке було майже схоже на зітхання захоплення. Тейлор був тим, хто раніше завжди грав, стоячи на вершині, перш ніж впасти з обриву, але Кейдж була тою, хто завжди знаходився знизу. Для когось на кшталт неї Кейл був унікальною людиною.
Цей юнак просив заступника дворецького приносити йому алкоголь кожен раз, коли в нього був вільний час.
Йому все одно, чим займаються підлеглі, головне, щоб їжа була високої якості.
Юнак зупинявся в найрозкішніших трактирах і завжди здавався розслабленим. Він також не піклувався про те, що говорив іншим.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Покидьок графської сім'ї
FantasyКоли я відкрив очі, я зрозумів, що опинився всередині роману. «Народження Героя». Це був роман, присвячений пригодам головного героя, Чхве Хана, хлопця, учня старшої школи, який був перенесений в інший вимір, що відрізняється від Землі, а також інши...