«Навіщо? Я повинен трохи допомогти вам, бо вже заварив цю кашу. Не схоже, що це нашкодить мені».
Окрім того, якщо Тейлору вдасться захопити місце маркіза, Кейлу не потрібно буде турбуватися про жадібність маркіза Стен або Веніона, як тільки почнеться війна з іноземними державами. Це допоможе території Генітюз залишатись спокійною, а Кейлу жити в мирі.
- Чи повинен я відповідати на це?
- Так, я хочу почути вашу відповідь.
Тейлор хотів почути відповідь Кейла. Юнак спокійно відповів на питання старшого сина родини Стен. Відповідь була як жорстока, так і холодна:
- Це тому, що ти такий жалюгідний. Я хочу знати, навіщо хтось на кшталт тебе, каліки, який не знає, коли помре, робить все це. Для старшого сина маркіза, просити в покидька графської сім'ї грошей, це просто вбого.
Рот Тейлора повільно відкривався і закривався, перш ніж він почав тихо сміятись. Син маркіза плескав по своїм колінам руками. Коли він це робив, то взагалі нічого не відчував.
Тим не менш, очі Тейлора, ніс, рот, руки і інша частина все ще були живі. Тейлор почав яскраво усміхатись:
- Дякую за ваше співчуття. Мені була потрібна така симпатія.
- Однак є одна умова.
Кейл не звернув увагу на слова подяки Тейлора.
- Що ж це?
- Забудь про все.
Кейл знову повторив ці слова, підштовхнувши торбу з грошима до Тейлора:
- Забудь про кожну річ, яка відбулась.
Кейл показував, що готовий їм допомогти, але не хотів, щоб ці люди були якось пов'язані з ним. Кейдж зробила крок вперед. Ось чому вона прийшла з Тейлором.
- Молодий Пан Тейлор і я принесем обітницю перед обличчям Бога Смерті, що нічого не розповімо. Я впевнена, що ви усвідомлюєте, що будь-хто, хто порушить обітницю, зроблену перед Богом Смерті, помре?
- Так, я розумію. Будь ласка, принесіть свою обітницю.
Кейл усміхнувся її словам. Обітниця, що принесена Богу Смерті. Це було через те, що Кейл вірив у відому обітницю, тому він добровільно погодився допомогти їм.
Жриця Кейдж не стрималась від сміху, побачивши усмішку Кейла про їх рішення дати обітницю Богу Смерті.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Покидьок графської сім'ї
FantasyКоли я відкрив очі, я зрозумів, що опинився всередині роману. «Народження Героя». Це був роман, присвячений пригодам головного героя, Чхве Хана, хлопця, учня старшої школи, який був перенесений в інший вимір, що відрізняється від Землі, а також інши...