Заступник дворецького Ганс негайно наказав іншому слузі покликати Чхве Хана.
- Де він зараз?
- Ах, він з Роном на кухні шеф-кухара Бікроса.
Серце Кейла підстрибнуло, коли він увійшов до кабінету. Чи порозумілись ці троє, як він і планував?
- Згідно з тим, що мені сказали, він вчиться готувати основні страви шеф-кухара Бікроса.
- Вчиться готувати?
- Так.
Один куток губ Кейла піднявся.
«Тримай кишеню ширше».
Вони називали це «приготування їжі», але він, ймовірно, дізнається про тортури, або Бікрос з Роном захоплюються навичками володіння меча Чхве Хана. Кейлу не треба було бачити що відбувається, щоб знати правду.
Кейл підійшов і сів за свій стіл. Після він, ніби ненароком, спитав Ганса, котрий продовжував стояти в кутку і мовчав.
- Про що він просив?
- Ах...
Ганс, здавалось, був вражений раптовими словами Кейла, перш ніж швидко почав повідомляти потрібну інформацію з усією серйозністю. Це була інформація, котру Кейл і очікував почути.
Ганс не міг приховати свого смутку і розчарування, слухаючи розповідь про те, що сталось в селищі Харріс, і відправився до графа з Чхве Ханом, щоб доставити записку від старости селища, яку приніс Чхве Хан.
- Батько зустрівся з ним?
- Так, граф негайно наказав провести поховання і відправив слідчих, лицарів і солдат для розслідування. Мммм...- Ганс на мить зупинився, ніби не наважуючись продовжувати, але після все ж таки продовжив своє оповідання: - Однак гість вказав, що не відправиться з ними.
Ганс згадав зустріч графа з Чхве Ханом і те, як юнак пояснював всю ситуацію графу.
Чхве Хан говорив спокійно, але кінчики пальців тремтіли. Саме тоді Ганс дізнався, що Чхве Хану було лише сімнадцять років. Він зміг вижити в тій різні лише тому, що випадково був зайнятий пошуком лікарських трав, але йому все ще прийшлось стати свідком того, як його сусіди і друзі були вбиті, і все відбулось в такому молодому віці. Наскільки ж він був шокований?
- Все буде добре? – Ганс поставив питання Кейлу. – Чи буде з ним все нормально, якщо він не скаже їм своє останнє «Прощавай»?
ВИ ЧИТАЄТЕ
Покидьок графської сім'ї
FantasyКоли я відкрив очі, я зрозумів, що опинився всередині роману. «Народження Героя». Це був роман, присвячений пригодам головного героя, Чхве Хана, хлопця, учня старшої школи, який був перенесений в інший вимір, що відрізняється від Землі, а також інши...