84. Вільне мислення (6)

121 13 1
                                    


- В нас було багато битв, великих і маленьких, з русалками за ці роки. Ми контролюємо північ, а русалки контролюють південь.

Пасетон подивився на Кейла. Юнак, який відкинувся на спинку дивану, жестом вказав Пасетону, щоб той продовжив розповідь. Он і Хонг подивились на обличчя Кейла, після чого повільно відійшли від коліна Кейла і попрямували в куток кімнати, де і розташувались поруч з чорним драконом.

- Ми б'ємося, щоб не дати русалкам створити королівство по всьому океану. Однак щось змінилось шість місяців тому...

Очі Пасетона почали тускніти.

- Русалки почали поводити себе дивно.

- Дивно?

Кейл почав згадувати інформацію з роману про русалок.

- Вони почали перетинати прихований кордон між нашими двома племенами і почали провокувати нас.

Це Кейл знав і сам. Русалки починають провокувати китів, щоб взяти під контроль океан. Кейл відчував полегшення, почувши інформацію, яка була йому відома. Пасетон продовжив говорити:

- Я зміг дізнатись причину цього.

«Я впевнений, що вони роблять це тому, що хочуть створити своє королівство».

Китове плем'я в четвертому і п'ятому томах знало про план русалок, і саме тому Чхве Хан допомагав їм битися з русалками.

- Вони намагаються взяти під контроль морський шлях, що поєднував східний і західний континенти.

- Що?

Кейл сів прямо і уважно подивився на Пасетона, перш ніж запитати:

- Хіба морський шлях не є чимось, що належить людям?

Було декілька різних морських маршрутів, що об'єднували західний і східний континенти. Люди знайшли ці маршрути, але вони були дуже довготривалі і небезпечні, що заважало створюванню офіційного морського шляху.

Згідно роману, існує якась угода між істотами, що живуть у воді, і тими, що жили на поверхні. Морські істоти не будуть торкатись цих морських шляхів, наземні істоти не будуть втручатись в обмін на це в справи морських мешканців. Ось чому Чхве Хан був занепокоєним тим, чи варто йому приймати участь в битвах між китами і русалками.

Покидьок графської сім'їWhere stories live. Discover now