54. Залишатись спокійним (1)

95 16 2
                                    


Кейл байдуже дивився на чашку чаю, яку Рон пропонував йому.

- ...Лимонний чай перед сном?

- Так, Молодий Пане.

Кейл не звик пити лимонний чай перед сном. Йому не хотілось пити, але юнак підняв чашку, не сказавши нічого іншого. Він відчув погляд Рона на собі, коли зробив ковток лимонного чаю.

Саме тоді Рон почав говорити:

- Молодий Пане, чи можу я вас про дещо попросити?

- Кхе... Що? Прохання?

Очі Кейла широко відкрились, коли Рон сказав це, і повернувся, щоб швидко поглянути на слугу. Старий все ще ніжно усміхався, дивлячись юнаку прямо в обличчя. Очі Кейла затуманились, він став швидко роздумувати.

«У цього підступного старого є прохання до когось на кшталт мене, хто, на його думку, марний?»

У Кейла виникло почуття невимовної злості. Він відчував себе людиною, яка намагається позбавитись від шишки на обличчі, але в підсумку повертається з двома. Або це, або дроворуб, який був жадібним і стверджував, що і золота сокира, і срібна сокира належали йому, і в підсумку залишився навіть без своєї власної сокири.

Кейл змусив себе заспокоїтись, перш ніж спокійно запитати:

- Гаразд, що ж це?

Рон повільно повідомив своє прохання Кейлу:

- Чи можу я попросити два вихідних?

Хах...

Кейл підсвідомо протяжно зітхнув. Юнаку здалось, ніби він позбавився від своєї шишки і одночасно отримав подарунок з золотих та срібних посохів та сокир. Кейл поставив чашку і схопив Рона за руку, перш ніж почати швидко говорити, що сильно відрізнялось від його звичайного стилю поведінки.

- Так, чудова ідея! Рон, ти так багато працював протягом десятків років. Ти повинен був піклуватись про цього покидька Молодого Пана. Якщо тобі потрібен вихідний, то можеш взяти стільки, скільки забажаєш! Ти більше ніж заслуговуєш на це!

Так, Кейл хотів би, щоб Рон був відсутнім якомога довше. Однак Рон повинен був повернутись до інциденту з терористичним актом в столиці, щоб зв'язати його з Чхве Ханом, тому два дні відсутності були б ідеальними. Кейл з нетерпінням чекав можливості насолодитись спокоєм в найближчі два дні, не бачачи обличчя цього вбивці!

Покидьок графської сім'їWhere stories live. Discover now