Кейл озирнувся навколо, оглядаючи страви, що стоять перед ним. Потім він направив виделку до фруктів, які не впізнав. Заповнивши шлунок м'ясом, супом та хлібом, він хотів спробувати щось новеньке.
Один із плодів виглядав як апельсин, але по кольору був більш схожий на виноград. Кейл підніс плід до губ і надкусив.
- Мм...
Цієї ж миті солодкий фруктовий сік наповнив його рот. Юнак справді ненавидів кислі фрукти, тому цей надзвичайно солодкий смак, що розливається у роті, змусив його неусвідомлено проковтнути все.
Цієї миті він наштовхнувся на погляд батька, Деруса, що уважно дивився на сина.
- Кейл...
Дерус тихо гукнув сина, але далі говорити не поспішав, вагаючись. Потім він почав хмуритись, а жевалки заворушились. Кейл не любив таку атмосферу, тому заговорив першим:
- Це смачно.
- Так це на смак, як сміття... А? Ти сказав, що це смачно?
- Так, це смачно.
Цього разу Кейл підняв інший фрукт та усміхнувся, знову відчувши приємну солодкість у роті. Покидьок, Кейл Генітюз, ніколи не звертав увагу на етікет.
Ймовірно, він не повинен був, так розмовляти з батьком, головою сім'ї, але це було неважливо. По-перше, він був простим покидьком.
«Покидьком бути краще за все».
Нікого не хвилювало, як він себе поводив. Поки він може завадити головному герою побити себе, це буде гарне життя.
Як і очікував Кейл, ніхто не став критикувати повну відсутність його манер. Насправді, на губах Деруса з'явилась усмішка, коли він почав кивати:
- Так, це дуже смачно. Приємно бачити, що ти багато їси та насолоджуєшся їжею.
Дерус дійсно здавався єдиною людиною, хто піклувався про Кейла. Здавалось, він навіть не хвилювався про те, яким покидьком був його син. Ну, дійсно дбайливий батько, ймовірно, повинен намагатись виправити особистість Кейла... Але це юнака не хвилювало, оскільки він не був справжнім Кейлом Генітюзом.
- Так. Батьку, будь ласка, переконайся, що ти теж поїв як слід.
Басен випустив ще один звук «хо», і Кейл, який цього разу його почув, подивився на хлопчика. П'ятнадцятирічний Басен. Молодший брат, з яким у Кейла була різниця в три роки, і який терпіти не міг старшого брата.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Покидьок графської сім'ї
FantasyКоли я відкрив очі, я зрозумів, що опинився всередині роману. «Народження Героя». Це був роман, присвячений пригодам головного героя, Чхве Хана, хлопця, учня старшої школи, який був перенесений в інший вимір, що відрізняється від Землі, а також інши...