12. Підніми це (1)

119 26 4
                                    

Пізно вночі.

Заступник дворецького Ганс стояв перед графом Дерусом. Він почав свій звіт, а граф мовчки слухав, не перебиваючи, поки Ганс не закінчив.

- Зараз він спить в своїй кімнаті.

Ганс, нарешті, закінчив звіт, і Дерус заговорив.

- Кучер повідомив, що він відправився в чайний магазин незаконного сина глави Купецької Гільдії Флінна. Сьогодні він привів молодого чоловіка, особистість якого ми не можемо перевірити. З точки зору випивки – він випив зовсім трохи і зберіг ясну голову.

Звіт Ганса був коротким, але Дерус знайшов його доволі цікавим.

- Чи повинні ми влаштувати за ним стеження?

Граф махнув рукою, щоб відмовити пропозиції Ганса. Він не настільки хотів знати, що його син робить зовні, щоб влаштовувати за ним стеження.

- Немає необхідності. Поки він в місті, все, що він робить, знаходиться під моїм контролем.

Дерус більше всіх довіряв Гансу, виділяючи його серед усіх молодих заступників дворецького. Це було пов'язано з тим, що Ганс гарно виконував завдання і був доброю людиною.

- Продовжуй займатись спостереженням за Кейлом всередині дому і повідомляй по те, що бачиш.

- Я зрозумів.

Ганс більше нічого не сказав, схиливши голову.

Дерус. Він був тим, в кого не було особливих здібностей або мережі шпигунів. Однак, як і минулий граф, він керував територією, що була у владі сім'ї Генітюз, твердою рукою, зумів виростити своє багатство, продаючи мармур і вино. Він був тим, хто зміг захистити свою територію належним чином.

«Кейл змінився».

Син вів себе інакше, ніж зазвичай. Справа не в тому, що він раптом став розумніше або сильніше, але його дії відрізнялись від попередніх.

- Ах, Ганс.

- Так, граф-нім?

- Принеси мені деяку інформацію про Купецьку Гільдію Флінн.

Власник чайного магазину, Білос. Дерус знав про те, що він був бастардом голови Купецької Гільдії Флінн. Це було тому, що найкрупнішим торговим партнером сім'ї Генітюз по продажі вина була Гільдія Флінн.

- Я займусь цим прямо зараз.

- Чудово.

Дерус спостерігав, як Ганс виходить з кабінету, після чого поринув в роздуми. Йому було про що подумати, окрім змін поведінки Кейла.

Покидьок графської сім'їWhere stories live. Discover now