31. Споглядання дракона(4)

101 20 9
                                    


Вийшовши з в'язниці, Кейл поставив дракона перед двома котиками.

- Схоже, йому боляче.

- Це так сумно.

Он і Хонг кружляли навколо дракона, що нерухомо затих. Малюк почав демонструвати свої зуби і шипіти на них. Ймовірно, це був перший раз в житті, коли він бачив когось іншого, окрім людей.

Кейл перевірив час на своєму годиннику. Здається, в них було достатньо часу, щоб втекти.

- Схоже, йому боляче, - підходячи до Кейла і постукав по його нозі, сказала Он. Здавалось, вона натякала на зілля, яке Кейл приніс в своїй магічній коробці. Вона не могла спитати про це, тому діяла таким чином.

- Подивіться за ним.

Кейл дійсно прихватив зілля, щоб використати на драконі. Однак йому потрібно було почекати, поки ланцюги стримування мани не будуть вимкнені. Зілля буде працювати тільки тоді, коли мана, що була настільки важливою, як і саме серце дракона, більше не буде нічим обмежена.

Кейл попрямував до протилежної сторони тюремної камери, що й охороняв кат. Звук зовні був вже не дуже гучний, але було чутно, як там, далеко, бився Чхве Хан. Кейл припустив, що битва Чхве Хана ось-ось завершиться.

- Подивимось.

Юнак почав погладжувати стіну печери руками. Він пнув ката ногою, щоб прибрати його з дороги, і продовжив обшукувати кожен дюйм стіни. Дракон загарчав, побачивши ката, але залишився нерухомим, продовжуючи слідкувати за Кейлом.

«Остання лінія оборони Веніона повинна бути десь тут...»

Як і усі члени родини маркіза Стен, Веніон був дуже занепокоєний тим, що хтось зайде всередину, коли він сам опиниться всередині. Він створив таємний тунель для того, щоб в нього була можливість  потайки втекти на випадок небезпеки. Якщо б кат знав про це, він, ймовірно, використав би тунель, щоб втекти раніше, але, на жаль, навіть він не знав про цей шлях евакуації.

«В романі мовилось, що на цій вибоїстій стіні є плоска частина... А, ось і вона!»

На цій нерівній стіні печери виявилася область розміром з руку людини. Хоча Веніон виглядав так, ніби страждав від ОКР, і він ніколи не буде тренуватись, усі в родині маркіза вивчали бойові мистецтва.

Покидьок графської сім'їWhere stories live. Discover now