- Хм. Ммм! Молодий пане Нео, минув якийсь час з тих пір, як ми бачились!
Ерік одразу ж протиснувся між Кейлом і Нео. Очі Нео показували розчарування.
Він думав, що знайшов гарну здобич, але тепер буде складно отримати над нею перемогу в суспільстві Еріка Вілсмана.
- Так, молодий пане Ерік. Сподіваюсь, у вас все добре?
Нео привітав Еріка таким чином, перш ніж таком привітати молоду пані Аміру і молодого пана Гілберта. Після чого він оглянув усю трійцю, що відділила його від Кейла, і кацнув язиком.
«Напевно, вони захищають його. Навіть якщо він покидьок, то все ще залишається на їх стороні».
Нео вирішив нічого не робити, побачивши, що ці троє захищають Кейла. Ерік помітив наміри Нео і повільно повернувся, щоб поглянути на Кейла.
Погляд Нео також повернувся до Кейла.
- М-м.
Нео тихо застогнав.
Кейл подивився на Нео Тольца, схрестивши руки на грудях. Очі старшого сина родини Генітюз показували надзвичайну зневагу. Він нічого не сказав Нео, але погляд і мова тіла повідомляли все те, що необхідно було сказати.
«Беззубий дурень».
Це змусило Нео подумати про погляд, який колись вже відчував на своїй шкірі. Незважаючи на те, що Нео був злим, коли Веніон так подивився на нього, юнак втішав себе тим, що подібним чином можуть дивитись найбільш високопоставлені дворяни.
Кейл відвернувся, перервавши спостереження за тремтячими зіницями Нео, і обернувся. Він почув звіт чорного дракона у своїй голові.
- Магія запису голосу готова.
Саме з цієї причини Кейл привів з собою чорного дракона.
Він попросив дракона записати все те, що відбудеться сьогодні. Запис відео потребував більшої кількості мани, і її складно було підтримувати протягом довгого періоду часу, тому Кейл повинен був бути задоволеним лише записом голосу.
Кейл з самого початку не збирався цього робити, тому що в палаці було безліч магів, які були чутливими до мани, але чорний дракон запевнив його, що не буде виявлений, якщо діапазон запису голосу буде невеликим.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Покидьок графської сім'ї
FantasyКоли я відкрив очі, я зрозумів, що опинився всередині роману. «Народження Героя». Це був роман, присвячений пригодам головного героя, Чхве Хана, хлопця, учня старшої школи, який був перенесений в інший вимір, що відрізняється від Землі, а також інши...