- Розалін. Лак.
Кейл кивнув Чхве Хану, який, нарешті, подав голос.
- Так, ці дві людини. Я радий, що ти вмієш читати.
Чхве Хан продовжував дивитись на два імені. Погляд Кейла впав на ім'я «Лак».
Лак. В цьому світі були і інші раси, такі як ельфи, дварфи, гноми і звіролюди. Однак найприхованішими з усіх рас були звіролюди.
Звіролюди. Серед них були звірі, птиці і навіть комахи. Звіролюди відрізнялись від монстрів через наявність свідомості.
«У Лака тече чиста кров Людини-Вовка».
Завдяки своїй родословній Лак отримав право домінувати над вовками. Звіролюди з найчистішою родословною мають тенденцію виглядати слабкими і звичайними, чи знаходились вони в тваринній або в людській формі. Однак як тільки вони входять в стан берсерку, то стають більш жорстокими і лютими, аніж хто-небудь інший. І Лак був єдиним, хто залишився живим з усього його племені Блакитних Вовків.
Кейл дістав мапу з ящику і розклав її на столі.
- Ти відправишся зі мною.
Після він вказав на певну крапку на мапі.
- Ми розділимося на цьому етапі. Ти просто слідуй тому, що я написав на папері.
Чхве Хан не ставив жодних запитань і просто тихо слухав. Кейл ненадовго затримав погляд на Чхве Хані. Була причина, з якої Чхве Хан повинен був піти з ним до цього конкретного моменту.
«Я повинен уникати цього безглуздого дракона».
В «Народженні Героя», як і в будь-якому іншому романі, повинні були з'явитися нові злодії і після Кейла. Тим не менш ці злодії були не так легко усунені, як нещасний Кейл.
Наступний антогоніст – це маркіз, що очолював одну з благородних фракцій. Протягом всього роману він заважає наслідному принцу і Чхве Хану. Він закінчить тим, що буде знищений десь на сторінках другого тому, але Чхве Хан вперше зіштовхнеться з ним в цій подорожі в столицю.
«Цей покидьок виховав безглуздого дракона!»
Це безперечно був безглуздий дракон.
І хоча «дракон» був всього лише дитинчам дракона, легше від цього не ставало. Цей чорний дракон піддавався тортурам в сім'ї маркіза, під прикриттям великої таємності. Його тренували, щоб дракон підкорявся волі маркіза.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Покидьок графської сім'ї
FantasyКоли я відкрив очі, я зрозумів, що опинився всередині роману. «Народження Героя». Це був роман, присвячений пригодам головного героя, Чхве Хана, хлопця, учня старшої школи, який був перенесений в інший вимір, що відрізняється від Землі, а також інши...