78. Всередині виру (3)

92 11 8
                                    


- Це місце виглядає вночі ще гірше.

Кейл подивився на найбільший вир під собою і прокоментував, після чого почав думати:

«Тунка дійсно божевільний покидьок».

Як в романі сталось так, що Тунка отримав Звучання Вітру? Він зазнав корабельної аварії і опинився на цьому острові, а після почав цікавитись вирами, ледве його стан покращився.

Вулкани, льодовики, пустелі, цей покидьок, який любив підкорювати стихію тільки своїм власним тілом, не міг не зацікавитись цим океанічним виром.

Тунка насолоджувався небезпечними ситуаціями. Ні, він був одержимий ними. Ось чому Кейл називав його божевільним покидьком.

«Я вперше в океані, але виглядає весело».

Тунка сказав це, перш ніж стрибнути у вир не приготувавшись. Звісно, Кейл не збирався робити так само.

Кейл вже запакував все необхідне для підводного спорядження в кишені.

- Це тут?

Кейл кивнув на питання чорного дракона, і оглянувся. Можливо, це було тому, що це було лише маленьке селище, але все селище було темним цієї ночі.

Океан був ще темнішим. Але тут було набагато гучніше, аніж в селищі, де можна було почути відлуння вирів. Той факт, що він стане ще гучнішим, не повинен був привернути увагу. Люди просто подумають, що вир звучить якось дивно, і забудуть про це.

Кейл відвернувся від виру і подивився на Скелі Вітрів.

«Тунка виявив приховану під Скелями Вітрів печеру і увійшов в неї, зацікавившись. Він щось виявив в самому кінці печери і розсміявся:

- Я не очікував, що така гарна річ буде тут.

Це була рокова зустріч, яку Тунка взагалі не очікував».

Кейл згадав інформацію з роману і заговорив з чорним драконом.

- Давай почнемо.

- Гаразд, людино.

Чорна мана почала виходити з короткої передньої лапи чорного дракона.

- Ооооооооооон!

Магічна бомба відреагувала на ману і почала вібрувати.

Магічна бомба в руках Кейла не була тією, яку використовувала таємна організація в першому і другому томах роману.

Покидьок графської сім'їWhere stories live. Discover now