- Тоді я піду за Розалін-нім.
- Гаразд.
Кейл сів на стілець перед столом, на якому стояв сніданок для одних і обід для інших, і відправив Ганса виконувати наступні доручення. Здавалось, що Бікрос приклав усі зусилля, так як їжа виглядала просто неймовірно. Стіл був повен їжі, ймовірно тому, що юнак попросив всього і одразу, а не по шматочку.
- Кейл-нім, - Чхве Хан підійшов до нього.
- Я залишусь з Лаком, поки ви їсте.
- Гадаю, ви обидва по черзі опікуєте хлопчика.
Чхве Хан збентежився під проникливим поглядом Кейла. Хоча Лак швидко відновлюється, він все ще лежав у ліжку, а Розалін і Чхве Хан по черзі годували його. Звісно, Розалін більше підходила для виконання цієї сестринської справи.
- Он і Хонг допомагають піклуватись про ньоо.
- Як, чорт забирай, вони це роблять...
Чхве Хан міг тільки промовчати у відповідь на слова Кейла. Он і Хонг залишались в кімнаті Лака. Але справа була в тому, що два кошеняти сказали Кейлу по по секрету, перш ніж відправитись туди:
- Я думаю, що ми занадто слабкі, щоб вбити члена Племені Вовка. Ймовірно, ми програєм, навіть якщо зможемо увійти в стан берсерку. Нам потрібно з'ясувати, як вивести з ладу таких людей, як він.
- Правильно, нам треба з'ясувати шлях. Ось чому ми хочемо трохи повчитись.
Он і Хонг не були там для того, щоб годувати Лака, але для того, щоб зрозуміти, як вбивати таких ворогів в майбутньому.
- Але Лак все ще здається розслабленим, коли поруч з ним знаходяться два милих кошеняти.
- ...Напевно, це добре.
Кейл не бажав розповідати Чхве Хану правду. Чорноволосий юнак оглянувся навколо, щоб впевнитись, що чорного дракона ще не було в кімнаті, перш ніж тихо заговорити:
- Я не сказав Лаку і Розалін, що я привів їх з собою тому, що ви сказали мені зробити це.
- Чудова робота.
- Я ж казав, що буду тримати це в таємниці.
Чхве Хан продемонстрував Кейлу свою надійну правду. Можливо, це було через вчорашню обітницю, але Чхве Хан не знав, які підступні можуть бути слова. Він не знав, як одні й ті ж самі слова можуть бути використані на користь однієї сторони більше, аніж іншої.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Покидьок графської сім'ї
FantasyКоли я відкрив очі, я зрозумів, що опинився всередині роману. «Народження Героя». Це був роман, присвячений пригодам головного героя, Чхве Хана, хлопця, учня старшої школи, який був перенесений в інший вимір, що відрізняється від Землі, а також інши...