Через тиждень Кейл вийшов із карети. На дверях цієї карети виднілася Золота Черепаха родини Генітюз.
- Це як у той час.
Кейл погодився зі словами чорного дракона, що пролунали у його голові.
Хлопець нині перебував на площі Слави. Велику огорожу було зведено навколо північної частини площі, що була зруйнована вибухом.
Кейл просто йшов уперед, тільки дивлячись на своє місце. Загін лицарів родини Генітюз на чолі зі своїм віце-капітаном вели Молодого Пана у центрі своєї формації, щоб захистити його.
Коли Кейл йшов до своєї цілі, він почув як хтось із натовпу прокричав те, що викликало у нього озноб по спині:
- О! Це ж Молодий Пан Срібне Світло!
Кейл відразу спохмурнів.
- Гхм... Кхем...
Кейл побачив усмішку на обличчі віце-капітана, після чого він випустив якийсь звук, підозріло схожий на підроблений кашель, і почав хмуритися. Віце-капітан трохи нахилився, щоб прошепотіти на вухо Кейлу.
- Молодий Пане, я думаю, що вони звуть вас Молодим Паном Срібним Світлом, бо такі круті люди, як ви, повинні отримувати чудові прізвиська.
«Лайно».
Кейл притримав грубі слова, що готові зірватися з його губ.
Молодий Пан Срібне Світло, Молодий Пан Щит, він не хотів чути такі погані і бентежні речі. Однак Кейл знав, що було б набагато гірше, якби не наслідний принц, який контролює всі чутки, і тому він нічого не міг сказати про це.
Все, що він міг зробити, це стоїчно відповісти віце-капітанові, який знизав плечима:
- Я впевнений, що вони зупиняться, якщо я вип'ю і вчиню так, як завжди, так?
- Гхе ... Кха!
Віце-капітан нічого не міг сказати на це і вважав за краще відвернутися. Це змусило Кейл почати посміхатися, але ця посмішка зникла. А пов'язано це було з тим, що далі повідомив віце-капітан:
- Я думаю, що було б краще, якби ви утрималися від випивки, оскільки ви все ще не до кінця одужали.
Кейл все ще офіційно відновлювався.
Офіційна історія звучала так, що він отримав травму, тому що використав свою Древню Силу, ненавмисно перевищивши свої фізичні межі, щоб зуміти захистити натовп, тим самим викликавши чудо, яке запобігло вибуху.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Покидьок графської сім'ї
FantasiКоли я відкрив очі, я зрозумів, що опинився всередині роману. «Народження Героя». Це був роман, присвячений пригодам головного героя, Чхве Хана, хлопця, учня старшої школи, який був перенесений в інший вимір, що відрізняється від Землі, а також інши...