Але якщо б Кейл знав, хіба не взяв би він з собою сильного Рона, щоб врятувати дракона? Але Кейл цього не зробив. Чхве Хан подумав, що це значить, що Кейл або не знав про силу Рона, або не довіряв йому. Але як Кейл міг не довіряти тому, хто був з ним вісімнадцять років.
Ось чому Чхве Хан прийшов до висновку, що Кейл не знав про силу Рона.
- Але ані Кейл-нім, ані хтось інший, схоже, не знають про силу містера Рона.
Чхве Хан деякий час обговорював це. Чесно кажучи, той факт, що Кейл сказав, що не має якихось очікувань, змусив юнака тримати в таємниці знання про силу Рона. Однак той факт, що Кейл обрав для захисту сьогодні саме його, змусив Чхве Хана відчути себе винуватим.
- Ось чому я подумав, що мені треба розповісти про це Кейл-німу.
- Справді? Я не знав, що Рон сильний.
Чхве Хан знову запитав, почувши спокійну відповідь Кейла:
- Ви все ще плануєте тримати його поруч з собою? Здається , він зла людина.
Кейл фиркнув на слова Чхве Хана. Тримати Рона біля себе? Кейл планував підштовхнути Рона до Чхве Хана, як тільки вони прибудуть у столицю.
- Ти або Рон.
- Перепрошую?
- Ти говориш, що він має небезпечну силу, але чому тоді залишаєш Рона в спокої?
- Це тому, що...
Чхве Хан раптом замовк, не знаючи, що відповісти.
- Ймовірно, тому що він нічого тобі не зробив.
Чхве Хан не міг спростувати слова Кейла. Спочатку непорозуміння призвело до їх невеличкої сутички, але Рон допоміг йому знайти підходящий меч після цієї події, а також допоміг впоратись з проблемою селища Харріс.
Кейл мовчки спостерігав за Чхве Ханом.
Це було правильно не тільки у відношенні Чхве Хана. Рон нікому нічого не зробив. Єдине, що зробив Рон, так це продовжував поїти Кейла лимонадом занадто часто або насміхався над ним, згадуючи м'ясо кролика. Але це не було небезпечно або шкідливо.
- Рон був моїм слугою протягом вісімнадцяти років.
Не залежачи від обставин, Рон на даний момент вирішив присвятити себе служінню. Навіть віце-капітан, який сильно піклувався про ієрархію, не сердився, коли Рон йшов з ним плечем до плеча. Навіть заступник дворецького Ганс не сердився, якщо Рон виконував його роботу.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Покидьок графської сім'ї
FantasyКоли я відкрив очі, я зрозумів, що опинився всередині роману. «Народження Героя». Це був роман, присвячений пригодам головного героя, Чхве Хана, хлопця, учня старшої школи, який був перенесений в інший вимір, що відрізняється від Землі, а також інши...