Кейл збирався влаштуватись в одній кареті з наслідним принцом. Наслідний принц просив Кейла залишитись до кінця цієї вистави. Звісно, Кейл піднявся в карету наслідного принца, яка була негайно доставлена на площу.
- Пане Кейл, будь ласка, проходьте першим. Сьогодні ви заслуговуєте на цю честь.
У наслідного принца на обличчі з'явилась посмішка, яка була іншою, від більш жорсткої раніше. Наслідний принц знав, що тепер на нього дивляться інші люди, а тому йому потрібно було дотримуватись певного образу і поведінки.
- Як я можу собі таке дозволити? Я не можу йти попереду вас, Ваше Високосте. Ви - зірка, яка сяє для таких громадян, як я.
- ...Людино, з твоєю головою все добре?
Кейл проігнорував питання чорного дракона. Наслідний принц поплескав Кейла по плечу і почав говорити:
- Це вираз моєї поваги до вас. Прошу вас, - наслідний принц доволі сильно плескав його по плечу.
- Якщо це так, то цей марний громадянин пройде першим.
Наслідний принц Альберу був єдиним з королівської родини, хто все ще знаходився на місці терористичного інциденту. Він залишився на площі навіть після того, як інша частина королівської родини повернулась, віддавши наказ лицарям подбати про все і виявити повагу до Кейла. Поруч з наслідним принцом був Кейл Генітюз, головна людина останньої години, той, хто залишиться в думках людей при згадуванні про цей інцидент.
Вигляд цих двох, що стояли разом, нагадував гарну мальовничу картину, і це змушувало людей високо цінити їх обох.
Кейл сів в королівську карету і поглянув в сторону.
Дворяни розташувались поруч з каретою, а прості громадяни розташувались одразу за ними. Кейл трохи махнув рукою, щоб попрощатись з Еріком, Гілбертом, Аміру і Тейлором, перш ріж посміхнутись Нео Тольцу, який просто дивився на нього.
Нео Тольц здригнувся, побачивши посмішку Кейла, а Веніон, що стояв поруч з Нео, застиг. Так себе поводив не тільки він. Всі високопоставлені дворяни зі схожими обличчями спостерігали за Кейлом.
"Як цей покидьок отримав таку владу? Ні, як цей покидьок вирішив діяти таким чином?"
Всі вони посилали в сторону Кейла погляди, які, здавалось, намагались донести до нього ці питання, але юнак просто проігнорував їх, продовжуючи дивитись на Нео, поки той не здригнувся і не відвернувся.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Покидьок графської сім'ї
Viễn tưởngКоли я відкрив очі, я зрозумів, що опинився всередині роману. «Народження Героя». Це був роман, присвячений пригодам головного героя, Чхве Хана, хлопця, учня старшої школи, який був перенесений в інший вимір, що відрізняється від Землі, а також інши...