Аміру, яка ніяк не могла зрозуміти, про що думає Кейл, подумала, що серйозний вираз обличчя юнака був пов'язаний з тим, що він був стурбований станом людини. Тому вона продовжила говорити:- Судячи з його одягу та статури, цей чоловік є мешканцем королівства Вайпер.
Це безперечно був Тунка.
Обличчя Кейла зблідло, коли Аміру продовжила говорити.
Фракція немагів, яка протистояла магам у королівстві Вайпер, були варварами, які ігнорували магію.
Грубо кажучи, у цьому світі не було варварів.
Всі люди мали однаковий мозок. Просто йшов час, історія створювалася, і всі росли та розвивалися так, як їм було зручніше.
Немаги королівства Вайпер були сильними людьми, яким вдалося взяти під контроль суворі гори та береги королівства Вайпер без використання будь-якої магії. Це були люди, які зосередилися на зміцненні людського тіла, а не покладалися на зовнішні чинники, такі як магія.
Вони повстали, тому що хотіли знищити нинішнє королівство Вайпер, яке було створено лише для того, щоб маги могли жити легко, і повернути його до початкової форми.
Громадяни королівства Вайпер були на боці цих немагів. Іноземці можуть думати, що варвари спробували захопити королівство, але вони не були варварами для громадян королівства Вайпер. Вони були просто вільними людьми.
Варвари використовували інстинкт, щоб зруйнувати це царство логіки.
«Проблема в тому, що Тунка дуже дурний».
Розумний варвар? Деякі говорили так, але, на думку Кейла, Тунка був простою і дурною людиною, яка виявивилась дуже сильною.
І дурні люди були найстрашнішими.
Це тому, що з ними неможливо було розмовляти.
- Молодий Пане Кейл, вам не потрібно турбуватися про цю людину. Здається, він дуже швидко видужує.
Кейл пожартував, почувши слова Аміру.
- Я зовсім не хвилююся. Насправді я хотів би, щоб він продовжував лікуватися ще довгий час.
Кейлу залишалося сподіватися тільки на те, що Тунка не приходитиме до тями, поки він не піде. Аміру, а також лицарі, які були з нею в столиці, дивилися на Кейла з теплом в очах.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Покидьок графської сім'ї
FantasyКоли я відкрив очі, я зрозумів, що опинився всередині роману. «Народження Героя». Це був роман, присвячений пригодам головного героя, Чхве Хана, хлопця, учня старшої школи, який був перенесений в інший вимір, що відрізняється від Землі, а також інши...