Кейл просто недбало кивнув Чхве Хану і взяв стакан холодної води, який Рон приготував для нього, і одразу згадав слова, що слуга сказав раніше. Юнак одразу ж відчув, як холодна вода тече по його тілу.
- Молодий Пане, недобре робити такі тривалі нічні прогулянки. Цей старий дуже хвилювався за вас.
Це змусило розум юнака, навіть без холодної води, з якоїсь причини прояснитися. Кейл обережно поставив воду і заговорив з Чхве Ханом:
- Ти попіклувався про все як слід?
- Так, Кейл-нім.
Після того, як Чхве Хан привів Кейла назад в готель, він негайно повернувся, щоб знищити сліди і створити сітку підроблених слідів, що прямували на захід.
- Мяяяяу!
Кейл подивився на котиків, які їли уривками, постійно зіваючи, і почав розповідати Чхве Хану про місто, до якого вони скоро дійдуть.
- Назва наступного міста «Пазл». Це переломний момент нашої подорожі.
Як тільки ви покинете територію Генітюз, що була оточена горами, усі дороги від цього не великого містечка на території віконта в столицю були добре вимощені.
«Саме через це територія Генітюз була в безпеці до сих пір, навіть якщо це трохи дратувало торговців».
Навіть якщо у вас є багато товару для продажу, торговцям було б доволі складно подорожувати, щоб продати ці товари, якщо дороги були поганими. Тим не менш торговці були готові терпіти ці незручності території Генітюз, оскільки варто було тільки її покинути, їх одразу зустрічали гарно вимощені дороги.
Окрім того, ці вимощені дороги дозволяли впливовим людям в східній половині Королівства Роан часто збиратись в столиці. Ось чому люди в столиці могли обговорювати багато проблем східних територій, хоча там і не було дворян вище маркіза.
- Знадобився час, щоб забратись так далеко, тому що наша територія оточена безліччю горами, але звідси дорога піде набагато простіше і займе набагато менше часу.
Місто Пазл не було серединою шляху з точки зору відстані, але з точки зору часу.
- Але, Кейл-нім.
- Що?
- На шляху назад я відвідав віллу віконта, щоб перевірити її.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Покидьок графської сім'ї
ФэнтезиКоли я відкрив очі, я зрозумів, що опинився всередині роману. «Народження Героя». Це був роман, присвячений пригодам головного героя, Чхве Хана, хлопця, учня старшої школи, який був перенесений в інший вимір, що відрізняється від Землі, а також інши...