7. Вони зустрілись (3)

156 28 12
                                    


«Він повинен пройти через ворота рано-вранці».

Чхве Хан прямував в цю сторону, так як згадав, що чув від мешканців селища, після того, як заховав усіх важливих його серцю людей. Він попрямував у місто Вестерн.

Чхве Хан був перенесений в цей світ, коли ще був лише новачком в старшій школі, але прожив тут вже десятки років. Звісно, той факт, що більша частина цього життя була присвячена виживанню в Лісі Темряви, змусив його подорослішати, трохи помінявши його образ мислення, і в результаті головний герой став більш раціональним, аніж хто-небудь міг очікувати, особливо в світі подібного інциденту.

«Мені потрібно сповістити про це Панові в замок».

Селище Харріс, можливо, і було віддаленим поселенням, але воно все ще знаходилось у володінні графа Генітюз. Ось чому Чхве Хан відправився в місто Вестерн, сподіваючись хоча б влаштувати гідні похорони мешканцям селища.

Він також планував почати шукати інформацію про вбивць, яких він знищів у нападі люті, а значить не зміг й допитати їх. Тим не менш відправивши їх на той світ, головний герой все ще хотів помсти.

«Якщо подумати про це, він дійсно лагідна людина».

Але втрата усіх людей, які прийняли його і дарували йому свою любов, через що він ризикнув десятиліття провести в Лісі Темряви, не могла залишити розум Чхве Хана незмінним. В романі це відкривається тієї миті, коли Кейл пристає до Чхве Хана та грає на його нервах. Він згадав, що Кейл в романі сказав головному герою.

[- Чому мій батько повинен піклуватись про те, що вмерли якісь нікчемні селюки? Ця чаша алкоголю в моїй руці коштує більше, аніж всі ваші нікчемні життя, разом узяті.

Чхве Хан почав сміятись над словами Кейла, після чого сказав:

- Яка незвичайна думка. Мені дуже цікаво, зміниш ти свою думку чи ні.

- Хочеш перевірити це?]

Цей хлопець побив Кейла до стану фаршу, він майже вбив справжнього Кейла. Дивно, але цей покидьок так і не змінив свою думку, навіть коли його били до напівсмерті.

«Ах, я відчув озноб».

Кейл почав терти руками, побачивши, що по шкірі побігли мурахи. Він швидко зробив ковток чаю, який йому приніс Білос, після чого поглянув у вікно, тільки щоб знову відчути холод, що пробіг по спині.

Покидьок графської сім'їWhere stories live. Discover now