Однак всередині карети вже був хаос. Кейл поглянув на Нео, ноги якого тремтіли, і в думках клацнув язиком. Нео, здавалось, збожеволів і дуже схвильований. Більшість дворян виглядали доволі збудженими.
"Обличчя Веніона також було доволі здивованим".
Кейл згадав обличчя Веніона Стена, на яке він поглянув, перш ніж влаштуватись в кареті. Веніон був переповнений гнівом.
Хто б міг подібного очікувати? Тейлор Стен, старший син сім'ї Стен, який був усіма відкинутий вбік, йшов на своїх двох ногах без інвалідної коляски. Окрім того, людина з сім'ї Стен стояла поруч з наслідним принцом Альберу. Ніхто не очікував такого розвитку подій.
"Він зміг отримати собі Зірку Зцілення".
Кейлу було цікаво, як Тейлор і Кейдж змогли отримати від наслідного принца Зірку Зцілення, але він не дивився на юного Стена.
Нео Тольц сидів, хитаючи ногою, і навіть не дивився на Тейлора. В цей момент заговорила Аміру.
- Молодий Пане Тейлор, ваші ноги повністю здорові?
Обережно поставлене питання було прямим відображенням того, про що думав кожен з присутніх.
Тейлор усміхнувся, перш ніж відповісти:
- Це було благословенням небес. Вони повністю відновились.
- Мої вітання.
- Щиро дякую.
- Кхм... Кхм.
Нео Тольц удавано кашлянув, перш ніж почати переводити погляд з обличчя Тейлора на його ноги і назад. Після чого він обережно заговорив:
- Молодий Пане Тейлор, ви тепер повернетесь в маєток маркіза, так як ваші ноги зцілились?
Найголовніша причина, з якої Тейлор був відкинутий, була в паралізації його нижніх кінцівок. Нео і іншим дворянам, ймовірно, було цікаво, чи збирається старший син маркіза Стена повертатись у маєток, щоб вступити в боротьбу за місце наступника.
Тим паче, що Нео був одним з лакеїв Веніона.
Тейлор подивився на Тольца і заговорив:
- Повернення?
Це був ніжний голос, в якому були приховані твердість і холодність по відношенню до Нео.
- Це завжди був мій дім. Хіба не очевидно, що я буду там?
Нео знітився від холоду в голосі Тейлора ще сильніше. Однак Кейл вирішив не дивитись на них. Він міг бачити відображення Тейлора у вікні. Звісно, сам Тейлор не робив це очевидним для інших, всім здавалось, що він, як і Кейл, просто дивився у вікно.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Покидьок графської сім'ї
FantasiКоли я відкрив очі, я зрозумів, що опинився всередині роману. «Народження Героя». Це був роман, присвячений пригодам головного героя, Чхве Хана, хлопця, учня старшої школи, який був перенесений в інший вимір, що відрізняється від Землі, а також інши...