56. Залишатись спокійним (3)

74 16 4
                                    


Розалін почала усміхатись.

- Я чула, що ти просто покидьок, але, мені здається, це була брехня.

Магеса залишила поважний тон одразу ж, як і очікував Кейл. Хоча більшість людей може і не знати, як виглядає принцеса іншої держави, для дворян справа була іншою.

Низькорівневим дворянам, можливо, було складно зібрати інформацію, але для когось, на кшталт рівня графа, як в родині Генітюз, інформація про дворян і королівських дітей сусідніх королівств було базовим знанням. Це були не просто розваги і ігри, а зобов'язаність благородного.

Кейл відповів на заяву Розалін:

- Це правда, що я відомий як покидьок. Однак маг повинен робити свої судження на основі п'яти своїх почуттів.

- Ви праві, Молодий Пане Кейл. Ми віримо в те, що переживаємо самі.

Кейл подумав, що Розалін розмовляє доволі дивно. Вона говорила з ним неофіційно, коли говорила про себе, як про принцесу, але якщо говорила від обличчя магеси, то говорила «ми» і переходила на офіційне спілкування. Її особистість, як мага, здавалась, була дуже важлива для дівчини.

- Але принцеса-нім...

- Розалін.

Їй дійсно не подобалось, коли до неї ставились як до принцеси.

- Нехай так. Міс Розалін. Що з вашими запитаннями?

- Так, я вже закінчила.

Дівчина усміхнулась, коли відповідала йому.

- Молодий Пане Кейл, схоже, не бажає зі мною зв'язуватись?

Незважаючи на те, що він знав, що ця дівчина – принцеса, він просто сказав їй насолоджуватись перебуванням тут, а потім піти. Справа не в тому, що Розалін виявила, що до неї відносяться з неповагою. Фактично, вона віддавала перевагу саме такому відношенню. Якщо б дівчина хотіла, щоб до неї відносились якось по особливому, то з самого початку розкрила б своє повне ім'я і справжню особистість.

Однак принцеса не хотіла, щоб до неї так відносились. Окрім того, вона була вдячна Кейлу за те, що він розповів їм про стан Лака.

- Насправді? Я так зробив лише тому, що принцеса-нім, схоже, сама віддає перевагу саме такому положенню речей.

Покидьок графської сім'їWhere stories live. Discover now