Беньг!
Двері бенкетної зали знову щільно зачинились. Тейлор Стен був вдягнений в розкішний офіційний одяг, і хоча він був в інвалідному кріслі, на обличчі молодого чоловіка грала розслаблена посмішка. Жриця Кейдж також була вдягнена в мантію жриці Бога Смерті.
«Напевно, вони вирішили розкрити свої особистості».
Кейл подумав, що це було розумне рішення. Храм Бога Смерті може через це відчути деякий головний біль, але чому Кейдж повинно це хвилювати.
- Що це...?!
За північно-західним столиком пролунав шокований, злий голос. Коли Кейл повернувся, щоб подивитись на нього, Веніон вже зіскочив зі свого місця в пориві гніву, і втупився поглядом в Тейлора.
Це була реакція, яку зазвичай було неможливо побачити на обличчі Веніона, і ці дія йшли всупереч прийнятому серед дворян етикету, але Веніон не в тому стані, щоб піклуватись про дотримання етикету зараз.
Кейл подивився на вершину платформи. Наслідний принц Альберу махнув руками і почав говорити:
- Я не очікував побачити старшого сина маркіза Стена, Тейлора Стена, і жрицю Бога Смерті тут.
Наслідний принц здавався щасливим. Тейлор виказав свою повагу, все ще сидячи в своєму інвалідному кріслі:
- Я чув, що з'явилась можливість представникам знаті королівства зустрітись і поговорити з Вашою Високістю. Я прошу вибачення за те, що з'явився без запрошення.
В наслідного принца Альберу на обличчі сяяла усмішка. Кейл міг сказати по цій усмішці, що Альберу правильно зрозумів те, що мав на увазі Тейлор, згадуючи можливість поговорити з наслідним принцом.
- Я просив представника кожного благородного дому бути присутнім тут, але якщо у благородного дому немає представника, немає проблем з тим, хто з'явиться. Напевно, ти був трохи розчарований тим, що я відправив тільки одне запрошення в дім маркіза, так, пане Тейлор?
- Трохи, Ваша Високість.
Кейл подивився на Веніона. Благородний дім без представника. Хоча це все ще не було оголошено офіційно, але вже всі знали, що Веніон повинен був стати наступником маркіза. Було очевидно, що слова наслідного принца гостро різанули по серцю Веніона. Так було, ймовірно, тому, що маркіз Стен був близьким до третього принці.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Покидьок графської сім'ї
FantasyКоли я відкрив очі, я зрозумів, що опинився всередині роману. «Народження Героя». Це був роман, присвячений пригодам головного героя, Чхве Хана, хлопця, учня старшої школи, який був перенесений в інший вимір, що відрізняється від Землі, а також інши...