Вовки ставили свою родину, стаю і друзів вище за все.
Слабкі вовки, що не пережили свого першого перетворення в стані берсерку. Таємна організація використовувала цих слабких вовків в якості заручників, перш ніж використати божественні предмети, щоб послабити дорослих вовків. Після вбивств дорослих, вони вбили молодих. Було декілька дорослих вовків, які намагались напасти на них в несамовитій ярості, але у таємної організації була Свята Вода, яку вони і використали проти цих небагатьох вовків.
Таємна організація була наймогутнішою силою, яка мала доступ до божественних предметів. Вони використовували той факт, що плем'я вовка було відкинуто Богами, в свою користь. У цих жорстоких покидьків не було жодних проблем з тим, щоб використати маленьких дітей в якості заручників, щоб вбити їх батьків і інших членів племені, одночасно змушуючи нещасних малюків дивитись на весь цей жах.
«В романі не говорилось, які з божественних предметів вони принесли».
Якщо Кейл дізнається, які божественні предмети вони використовували, то зможе наблизитись до викриття таємної організації на один крок. На жаль, роман описував тільки як плем'я вовка стало слабким через використання божественного предмету. У нього не було можливості виявити особистість, що стоїть за таємною організацією.
Кейл повільно запитав.
- Вони всі померли?
Чхве Хан похитав головою. Погляд Кейла знову застиг. Чхве Хан спостерігав за жорстоким виразом Кейла, продовжуючи:
- Вони намагались захопити маленьких дітей.
«Захопити? Спочатку вони вбили їх усіх. Чому ж тепер вони вирішили захопити маленьких дітей вовчого племені?»
Розум Кейла почав заспокоюватись. Чхве Хан вступив з Кейлом в зоровий контакт, вирвавши його з глибокої задумливості:
- Вождь вмирав, коли ми дійшли до входу в селище племені синього вовка.
В племені синього вовка було менше ста членів.
- І вони намагались забрати з собою близько десяти дітей.
«...Це занадто сильно відрізняється від роману».
- І як тільки вождь зібрався піти, молодий хлопчик завадив людям, що намагались забрати дітей.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Покидьок графської сім'ї
FantasyКоли я відкрив очі, я зрозумів, що опинився всередині роману. «Народження Героя». Це був роман, присвячений пригодам головного героя, Чхве Хана, хлопця, учня старшої школи, який був перенесений в інший вимір, що відрізняється від Землі, а також інши...