«Спочатку вони всі нервувались, тск».
Коли Кейл наказав всім зібратись, коли він випив, солдати з'явились в своїх шоломах. Кейл не міг повірити в це, але сказав, що не буде кидати пляшки, щоб допомогти їм розслабитись.
- Це селище може бути маленьким, але навколо безліч гір. Місцевий алкоголь особливий, тому що робиться з фруктів і трав, що зібрані в горах. Ось чому він трохи дорожчий, - як сказав старий, алкоголь був дійсно добрим. Кейл захоплювався випивкою, а тому підняв пляшку, вітаючи старого.
- У вас ще багато?
- Ну, є ще дещо.
- Тоді принесіть ще і роздайте всім.
- Молодий Пане, вам не потрібно...
Віце-капітан вигукнув з почервонілим обличчям, але його очі були зосереджені на пляшці в руці Кейла. Інші солдати дивились в тому ж напрямку. Звісно, Кейл знав, про що вони думають.
- Просто пийте. Я сказав вам пити. Зрозуміло?
Очі всіх присутніх солдат почали сяяти. Вперше вони були схвильовані, побачивши пляшку в руках Кейла.
Кейл уважно спостерігав, як збуджений власник готелю приносить все більше алкоголю і закусок для всіх.
Кейл Генітюз. У цієї людини був неймовірний супротив до алкоголю. Всі думали, що він легко напивався, тому що його обличчя легко червоніло, і він піднімав галас, коли пив, але правда полягала в тому, що він зробив все це, не п'яніючи.
Ось чому голова Кейла залишалась зараз повністю ясною. Він пив ще хвилин тридцять, перш ніж поглянути на Чхве Хана і заговорити:
- Чхве Хан. Підійди і підтримай мене. Тепер я збираюсь відпочити.
- Молодий Пане, я зроблю це.
- Все в нормі. Віце-капітан, відпочиньте сьогодні трохи. Інші солдати також. Хіба ви не приймали вчора участь і битві? Це не небезпечна область, і для моєї охорони цілком досить солдат, що стоять на варті, але інші можуть розслабитись і насолодитись мирним часом.
- Молодий Пане...
- ...Я втомився. Всього найкращого...
Все б ускладнилось, якщо б за ним попрямували віце-капітан і інші. На щастя, жоден з солдат не наближався після того, як Чхве Хан підтримав Кейла. Ймовірно, тому що Чхве Хан взагалі не пив, а також був найсильнішою людиною. Їм ні про що було хвилюватись, так як така людина буде охороняти Кейла.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Покидьок графської сім'ї
FantasíaКоли я відкрив очі, я зрозумів, що опинився всередині роману. «Народження Героя». Це був роман, присвячений пригодам головного героя, Чхве Хана, хлопця, учня старшої школи, який був перенесений в інший вимір, що відрізняється від Землі, а також інши...