40. Плата за розташування (8)

85 19 5
                                    


Пізно вночі в невеличкому двоповерховому будинку на окраїні міста Пазл. Єдиним світлом в цьому районі було світло на першому поверсі цього невеличкого будинку, сяюче скрізь вікна. Старший син маркіза Стена, Тейлор, власник будинку, почав хмуритись.

- Що відбувається?

- Чорт забирай. Тьфу. Залиш мене. Не розмовляй зі мною прямо зараз!

Кейдж, жриця Бога Смерті, стискала голову, борючись з жахливим болем.

Кланг.

Пивна чашка впала з руки на землю. Тейлор і троє його людей стрімко наблизились до дівчини.

- Що таке? Господь знову щось говорить тобі?

Тейлор з занепокоєнням подивився на неї. Бог Смерті час від часу говорив з Кейдж. Це раптом відбулось колись, а потім стало періодично виникати. Кейдж приховала цей факт від церкви, і про це знали тільки Тейлор і його троє підлеглих.

- Ах, так дратує!

Через деякий час Кейдж вскочила і попрямувала до задніх дверей будинку. Вона рухалась доволі швидко. Дівчина все ще стискала голову і трохи покачувалась, але її погляд залишався зосередженим на задніх дверях.

Тейлор сказав своїм підлеглим, щоб вони залишались, а сам став штовхати своє крісло-коляску вслід за дівчино.

«Хтось проникнув сюди?»

Вони були в маленькому будинку, але скрізь були розставлені магічні сигналізації. Тейлор був занадто великим параноїком через свого молодшого брата, щоб спати без подібної охоронної системи.

Після того, як обидва його коліна були знищені найманим вбивцею в своїй кімнаті в маєтку маркіза, Тейлор більше не вважав місце свого проживання безпечним.

- Кейдж. Що відбувається?

- Залиш мене.

Слам!

Кейдж відкрила задні двері. Тейлор міг бачити тільки мирний задній двір. Він був спокійним і мирним, як завжди. Було декілька ліхтарів, що освітлювали сад, що робило його найосвітленішою областю будинку.

Кейдж кинулась назовні, а Тейлор попрямував за нею. Жриця пройшла весь шлях до забору, що обмежував територію, і зітхнула.

- Ха!

Це місце знаходилось прямо за межами діапазону сигналу тривоги. Над цією огорожею була невеличка кам'яна вежа з п'яти кам'яних блоків.

Покидьок графської сім'їWhere stories live. Discover now