67. Я не знаю, я нічого не знаю (2)

88 12 5
                                    


Але Лак тільки кивнув у відповідь на питання Кейла, після чого почав говорити:

- Якщо ви не знаєте, я міг би пояснити це?

Він сказав це у формі питання, але, схоже, палав бажання розповісти те, що було в нього в голові. Кейл похитав головою, щоб відмовитись:

- Немає необхідності.

- Але...

Кейл втупився поглядом в Лака.

- Ти хочеш, щоб я взяв цих десятьох дітлахів з Племені Синього Вовка і тебе, щоб створити бригаду лицарів?

Лак був тим, хто боявся Племені Китів, але був готовий атакувати вождя китів заради своїх друзів.

«Ти хочеш, щоб я взяв когось більш божевільного, аніж деякі релігійні фанатики, і зробив його своїм підлеглим?»

- Не треба казати подібні дурниці.

Холодний голос Кейла змусив плечі Лака опуститись. Кейл взагалі не хвилювався про реакцію Лака і почав говорити:

- Хочеш, щоб маленькі діти стали лицарями? Ти попросив мене захищати дітей, але сам собі суперечиш, пропонуючи подібне.

Якщо б Кейл навчав їх лицарському мистецтву з такого юного віку, діти стали б групою воїнів, які було б ще божевільнішими, аніж релігійні фанатики. Це була просто жахлива думка.

Але найголовніше...

- Я що до їх думок? Чому ти вирішуєш за них?

Кейл поставив питання Лаку, який прийняв рішення за всіх своїх братів і сестер. Лак на мить застиг, перш ніж опустити голову і промовити вибачення:

- Вибач.

- Не треба вибачень, - Кейл просто недбало відповів на слова Лака, який трохи підняв голову. – Але так як я знаю, що ти від мене хочеш, я подумаю про те, чого хочу натомість.

Звісно, він вже думав про те, що попросити натомість. Зараз йому це не потрібно, але приблизно через три місяці на небезпечній горі з'явиться Древня Сила, яка може бути використана Кейлом для отримання грошей. Вона буде там знаходитись всього шість місяців, і комусь на кшталт Лака в його режимі берсерку, було б краще піднятись на цю гору.

«Якщо я продам цю Древню Силу королеві джунглів, навіть якщо наша територія буде зламана, в мене буде достатньо грошей, щоб святково провести весь залишок життя».

Покидьок графської сім'їWhere stories live. Discover now