- Між іншим, маленький дракон по-справжньому слідкує за нами?
Кейл кивнув на питання Хонга.
«Якщо все це повернулось таким чином, я міг би також використати дракона для своєї користі».
Його початковий план полягав у тому, щоб врятувати його, а після чого розлучитись з ним, але якщо дракон буде й далі йти за ним по всій країні, як маленьке цуценя, то Кейл також знав гарний спосіб його використати. Він вже протягом декількох ночей думав про те, як використати дракона.
Кейл знав розташування п'яти магічних бомб, які в романі знайшов Чхве Хан, але він не був впевнений в розташуванні ще п'яти бомб, що залишились і які в підсумку вибухнули.
П'ять знайдених бомб були виявлені з використанням можливостей виявлення мани геніального мага Розалін, яка шукала ці бомби одну за одною.
Але тепер в Кейла була істота, яка набагато краще, аніж Розалін, була в виявлення мани.
- Можна буде і його змусити попрацювати.
Кошенята здригнулись від цієї заяви, але Кейл не побачив цього, оскільки був занурений в думки про всю роботу, яку він збирався нав'язати йому в столиці. Дракон, який поняття не мав про це, доставив ще одного кабана зранку.
Кейл, який прокинувся після глибокого планування того, що треба було завершити в столиці, відправився перевірити кабана, але незабаром помітив якусь дивну атмосферу.
Напередодні він їв і спав у кареті. Юнак зробив усе можливе, щоб не взаємодіяти з Тейлором і жрицею. Ось чому він не міг зрозуміти цю дивну, в деякій мірі темну, атмосферу.
- Ганс, що тут відбувається?
Заступник дворецького ніяково усміхнувся і привітався з Кейлом. Ганс, як і інша частина групи Кейла, швидко подолали свої підозри у відношенні того, хто приносив їм кожен ранок м'ясо і фрукти.
Хоча Кейл поняття не мав, що Рон думав про це, так як Кейл і Чхве Хан сказала, що все нормально, інші просто погодились з цим. Бікроса було легко запевнити, так як він був завжди дуже радий бачити інгредієнти високої якості, що з'являлась в нього кожен ранок.
- Ха-ха, Молодий Пане, ви, нарешті прокинулись?
Ганс повільно заглянув до Тейлора і Кейдж, перш ніж підійти до Кейла.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Покидьок графської сім'ї
FantasíaКоли я відкрив очі, я зрозумів, що опинився всередині роману. «Народження Героя». Це був роман, присвячений пригодам головного героя, Чхве Хана, хлопця, учня старшої школи, який був перенесений в інший вимір, що відрізняється від Землі, а також інши...