87. Просто знищи це (3)

7 3 0
                                    


Кейлу було байдуже, що Вітіра і Пасетон дивились на нього з невпевненістю. Незабаром вони дізнаються про вміння Он і Хонга.

- Рушаємо.

Чорний дракон почав підніматись до вершини кам'яної стіни, а тіло Кейла поплило слідом за ним. Звісно, Он і Хонг були в руках молодого чоловіка, коли він підіймався.

- Пасетон.

Юнак кивнув Вітірі після того, як сестра сказала його ім'я. Обидва представники китового племені почали бігти по кам'яній стіні, прискорюючись. Вода оточувала їх ступні, підіймаючи обидвох вверх з кожним кроком.

- Нічого собі! – голос Хонга був переповнений захватом.

Ліс Темряви і його велична природа розкинулись перед групою.

Це був другий з п'яти Заборонених регіонів по розміру, який починався з вершини північно-східної частини королівства Роан і, приймаючи овальну форму, досягав до східної берегової лінії.

Він був розміром як дві або три території середнього розміру. Ось чому королівство Роан хотіло взяти під контроль цю землю, але ніхто так і не зміг цього досягти і до нині.

«Чорний дракон або Чхве Хан змогли б це зробити».

- Він величезний, - недбало прокоментував Кейл, перш ніж сфокусуватися на кам'яній горі в центрі лісу.

На відміну від своєї назви, Ліс Темряви не був насправді весь час темним. Зараз цей ліс починав сяяти в промінчиках сонця, що створювало чудову картину.

- Спускаємося.

- Звісно.

Чорний дракон повільно опустив Кейла і кошенят на землю. Брат з сестрою з китового племені вже були внизу, очікуючи на решту.

Шурх!

Кейл опустився на землю і наступив на листя, що вкривало землю.

- Ви сказали, що Ліс Темряви поділений на регіони?

Кейл кивнув у відповідь на питання Вітіри і опустив на землю Он і Хонга. Після він відкрив свою магічну торбу і почав відповідати на запитання дівчини:

- Він поділений на зовнішню і внутрішню області.

Цей великий ліс був розподілений на два регіони. Першою була зовнішня область, яка не була такою небезпечною. В ній можна було зустріти лише декількох монстрів-мутантів, і більшість з них були маленькими монстрами. З іншої сторони, другий регіон, внутрішня область з кам'яною горою в центрі, був надзвичайно небезпечним.

You've reached the end of published parts.

⏰ Останнє оновлення: 2 days ago ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Покидьок графської сім'їWhere stories live. Discover now