1. Коли я розплющив очі (1)

846 53 10
                                    

Хлопець міг відчути, як хтось м'яко поплескує його по плечу. Огрубіла рука викликала думки про руки виснаженого батька. Вона була теплою.

- Молодий Пане, вже ранок.

Але голос був дуже глибоким. Хлопець відчув озноб по всьому тілу, а його очі підсвідомо розплющились. Замість яскравого сонячного світла, проникаючого через вікно, щоб зігріти тільки прокинуту людину, він побачив старого, в якого було задоволене обличчя.

- Дивує, що ви прокинулись лише після моєї першої спроби.

- А?

- Пан бажає трапезувати з Молодим Паном, як це було колись давно. Схоже, сьогодні це стане можливим.

Хлопець побачив дзеркало за плечем старого. В ньому відображався вогненноволосий молодий хлопець, який, здавалось, був збентежений, побачивши самого себе.

«Здається, цей хлопець – я».

- Молодий Пане Кейл?

Хлопець повернувся до джерела неспокійного голосу, щоб знайти старого, схожого на слугу, який уважно дивився на нього. Але цей старий хвилював хлопця зараз найменше.

Адже він ясно почув це.

Молодий Пан Кейл. Це ім'я було знайоме. Хлопець повільно промовив його:

- Кейл Генітюз?

Старий слуга дивився на нього так, ніби дивився на свого онука.

- Так, це ваше ім'я, Молодий Пане. Я припускаю, що ви все ще трішки п'яні.

Прислухавшись до слів старого, хлопець думав про ім'я, яке було навіть більш важливішим, аніж ім'я Кейл Генітюз...

- ... Бікрос...

- Ви кажете про мого сина?

- ...Шеф.

- Так, мій син – шеф-кухар. Вам потрібно, щоб він зробив що-небудь від вашого похмілля?

Хлопець відчув, що навколо все стемніло, в нього почалось запаморочення. Він опустив голову, поклавши її собі на руку.

Молодий чоловік подивився на червоне волосся, яке спадало перед його обличчям. Це був яскраво червоний колір, відмінний від його справжнього чорного волосся.

Кейл Генітюз. Бікрос. Батько Бікроса, Рон.

Це були персонажі, які з'являються на початку «Народження Героя», роману, який юнак читав, перед тим як заснув минулої ночі.

Покидьок графської сім'їWhere stories live. Discover now