- Ви кажете, що бомба буде підірвана тут?
- Так.
Чхве Хан обернувся навколо, дивлячись на фонтани і людей на площі. Холодний голос дійшов до його вуха в той же момент:
- Її можна буде десь сховати або навіть прикріпити до людини. Звісно, ця людина навіть не буде підозрювати, що це бомба, і подумає, що це щось ще, наприклад, браслет або гаманець.
До людини. Ця фраза змусила Чхве Хана повернутись, щоб подивитись на Кейла. Юнак холодно відповів головному герою роману:
- Ось чому нам потрібно цьому запобігти.
Звісно, Кейл не збирався цього робити. Чхве Хан, Розалін і чорний дракон будуть тими, хто повинні будуть подбати про бомби. Кейл планував залишитись в стороні. Він хотів провести в столиці свій час спокійно.
- Як ми можемо запобігти цьому?
- Легко.
Кейл схрестив руки на грудях і продовжив говорити:
- Магічні бомби, по факту, лише скупчення мани. Ось чому все, що вам потрібно буде зробити, це змусити когось з високою чутливістю до мани оглядати область і шукати будь-які місця, які будуть схожі на скупчення мани.
Чхве Хан здригнувся від настільки спокійної поведінки Кейла, перш ніж обережно запитати:
- Це буде настільки легко виявити?
- Ні. Вони набагато вищі за середній рівень, а тому середньостатистичному магу буде практично неможливо їх виявити. Але цей маленький клубочок мани може миттєво втягнути в себе оточуючу ману, щоб створити великий вибух.
Чхве Хан виглядав схвильованим. Як майстер меча і користувач аури, він був лише трохи чутливим до мани. Однак він не був так чутливий до неї, як маг, а тому був не в змозі допомогти.
- Кейл-нім, я не думаю, що це буде легко.
- Це дуже легко, - відповів Кейл і одразу поставив питання: - Правильно?
В цей момент відповідь прийшла зверху:
- Це можна виконати. Просто дратує.
Поруч з Кейлом був чорний дракон. Істота, яка вважалась найчутливішою до мани, Чхве Хан швидко зрозумів і кивнув. Він забув, що дракон був величною і могутньою істотою.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Покидьок графської сім'ї
FantasyКоли я відкрив очі, я зрозумів, що опинився всередині роману. «Народження Героя». Це був роман, присвячений пригодам головного героя, Чхве Хана, хлопця, учня старшої школи, який був перенесений в інший вимір, що відрізняється від Землі, а також інши...