- Молодий Пане, я чув про все від заступника дворецького Ганса. Цей Рон зробить все, що в моїх силах, прикладе усі свої здібності, щоб впевнитись, що ви засяєте в столиці.
Плечі Кейла почали тремтіти, коли він залишав маєток графа. Він думав про розмову з Роном, яка була зранку.
- Це буде ваша перша поїздка за межі земель Генітюз, чи не так? Я дуже добре полюю на кроликів. Я буду полювати на кроликів для Вас, коли ми опинимось в дикій природі.
Спокійний і м'який голос Рона все ще звучав у вухах Кейла. Йому здавалось, що він все ще чує його, як в галюцинаціях, ніби він йде з ранкового туману, що опустився на місто.
Кейл злякався того, що Рон описував йому відстеження і вбивство кролика.
- Ви повинні бути обережні при поводженні з маленькими тваринами, на кшталт кролика, які легко лякаються. Оскільки Ви не знаєте, коли і як він буде діяти, Вам треба звернути увагу на довкілля і вбити його миттєво. Ах, Вам ще потрібно видалити всі нутрощі після його вбивства. В цьому питанні я теж дуже вмілий.
Кейл був змушений відвернутись, коли Рон зображував, як він розриває кролика руками. Слуга був схвильований. Тим не менш єдина думка, з якою Кейл вже зараз зіштовхнувся, була в тому, що Рон грає з ним. Кейл був просто щасливий, що Рон відправиться в столицю разом з ним.
«Я можу використовувати Бікроса, як свого власного шеф-кухара».
Рон. Бікрос. Кейл вже сказав Гансу цим ранком, щоб він взяв з собою батька і сина. Звісно, Рон був при цьому присутній.
- Ганс, я хочу взяти Бікроса в якості мого власного шеф-кухара в цій подорожі.
- Чи можу я спитати, чому саме його? Він дуже зайнятий кухнею номер два.
- Я не знаю. Але я не можу їсти нічого, окрім страв, що приготував Бікрос. Я візьму його, так що тобі прийдеться владнати все інше.
Ганс був стурбований, але Рон, схоже, був щасливий, що може поїхати разом зі своїм сином.
- Молодий Пане, мій син буде дуже щасливий. В будь-якому випадку, нам потрібно буде їхати в столицю. Я передам йому Ваші слова.
Кейл розслабився, почувши слова Рона. Він хвилювався, що той скаже «ні», але Бікрос повинен був покинути землі Генітюз і відправитись в столицю.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Покидьок графської сім'ї
FantasiКоли я відкрив очі, я зрозумів, що опинився всередині роману. «Народження Героя». Це був роман, присвячений пригодам головного героя, Чхве Хана, хлопця, учня старшої школи, який був перенесений в інший вимір, що відрізняється від Землі, а також інши...