42. Ти (1)

82 18 2
                                    


Ці три істоти точно не могли вважатись нормальними. Один з них був небалакучим драконом. Друга – Божевільна Жриця, яка хоче бути відлученою від церкви. А третій був ізгоєм в родині маркіза Стена.

Зітхання.

Кейл не міг стримати зітхання. Він опустив голову, перш ніж знову підняти її. Як тільки юнак це зробив, він побачив, що навколо стало набагато тихіше. Кейл подумав, що тиша була трохи дивною, і подивився на Ганса.

Ганс ніяково усміхнувся, перш ніж тайком вказав на кучера Тома і Тейлора, який подивився з вікна карети.

У Тейлора на обличчі була гірка усмішка, коли він почав говорити:

- Якщо це створить незручність для вашої команди, ми підем.

Старший син родини маркіза і син, який був вигнаний з сім'ї. Після того, як його ноги були паралізованими, життя Тейлора одразу повернулась на сто вісімдесят градусів, від наділеного владою і звиклого до розкоші, до того, кому родина давала мінімальну підтримку, необхідну для виживання.

Ті знатні люди, які знали, що минулий наслідник родини маркіза Стена майже був вбитий, почали уникати Тейлора, вважаючи його дратівливим. Вони навіть цілеспрямована ігнорували його перед обличчям Веніона або іншого брата з сестрами, щоб спробувати заручитись їх підтримкою, необхідною для виживання.

Тейлор знав про Кейла, покидьок родини Генітюз. Розкішна Золота Черепаха, а також гарний молодий чоловік з червоним волоссям. Не було нікого, окрім Кейла, хто міг би відповідати подібному опису. Навіть хтось на кшталт графа Генітюза, який не приєднався до фракції, міг би відчувати себе некомфортно, зв'язавшись з кимось на кшталт Тейлора. Всі люди стали відноситись подібним чином до юнака, після того, як його тіло було паралізовано.

Тейлор згадав сурову реальність, почувши зітхання Кейла. Але тієї миті...

- Навіщо ж вам їхати?

Кейл підійшов до карети Тейлора з байдужим вираженням обличчя.

- Це не моя власність. Я б не став вести себе так по-дитячому, раз ми стали попутниками.

Кейл і Тейлор вступили один з одним в зоровий контакт. Після чого Кейл швидко кинув погляд в карету Тейлора.

«Вона там».

Божевільна Жриця, Кейдж, спостерігала за ним з карети. Кейл читав про те, що її прокляття були дійсно страшними. Деякі навіть говорили, що ці прокляття були схожі на рівень некроманта, проклятої професії.

Покидьок графської сім'їWhere stories live. Discover now