56

619 42 3
                                    

פרק 56:

"אני לא מבין אבל אמרת שנורה וג'ייק יגידו לך"

"כן אבל אני רוצה לדעת מיהם לפני,אני לא רוצה שיראו את ההבעה הראשונית שלי שאגלה מיהם,אני מפחדת לפגוע בהם מבין?"

"מה אכפת לך מהם" דין סרק את החדר "הם נטשו אותך"

"בטוח הייתה סיבה טובה"

"אין שום סיבה טובה לנטוש ילד איז,אל תסלחי להם"

"אתה תברר לי?" לחצתי

"אני אשתדל" הבטתי בשעון,עוד מעט 6 אני צריכה להתחיל להתארגן

"את ממהרת?"

"אתה יודע פעילות ערב,זה מרגש כל פעם מחדש" דחפתי אותו לכיוון הדלת "אני סולחת לך שאתה כזה אידיוט דין,זה בסדר"

"אני באמת מצטער איז" הנהנתי וחייכתי ולאט לאט סגרתי את הדלת

נאנחתי וניגשתי שוב אל השמלה.

הפעם השחלתי אותה על גופי למרות שהייתה דיי צרה ולא היה לי קל אבל זה היה שווה את זה,היא נראת מדהים עלי.

עשיתי כמה סיבובים במראה ובהחלט אהבתי את איך שנחה עלי . את שערי פיזרתי ולמזלי הוא הסתדר היום כך שלמעלה היה דיי חלק ולמטה מטולטל. כן שום דבר לא יהרוס לי את הערב הזה.

בלי להתאפר ועם נעלי בובה רגילות יצאתי במהירות מהבית אבל לא לפני שרשמתי פתק שיצאתי לתיאטרון כי אני יודעת שלא יפריעו לי בשיחות אם אני בתיאטרון וגם לא יחפשו אותי כי חשוך שם.

עלי לזכור רק לחזור באחד הביתה כששעת העוצר תגיע.

הלכתי חרישית בין הבתים בדרכים לא מוארות עד שהגעתי אל הגדר הפרוץ,בשנייה השתחלתי דרכו ניקיתי את השמלה ונעמדתי .

ראיתי דמות שכובה על הדשא ומביטה בי. הדמות נעמדה גבה מעוקל וידייה בכיסים והיא התקרבה אלי.

אריק ,התנשמתי . הוא התקרב אלי ושמתי לב שהוא ללא חלק עליון מה שגרם לי להסמיק יותר

"כבר חשבתי שלא תבואי" הוא לקח את ידי ונשק לה

"הבטחה זו הבטחה" חייכתי בעצבנות ונכנסנו אל מעמקיי היער.

"קטלין הייתה נדיבה מאוד שנתנה לך שמלה שלה" אריק פילס את דרכו ביער ויכולתי לראות ממרחק את האורות והמדורות שהכינו הפראים

"כן "

"את תראי הפסטיבל זה אירוע נפלא,כולם רוקדים סביב מדורות ,אוכלים"

"אהאה"

"את תאהבי מאוד גם את הלבוש,מאוד חגיגי"

"אני בטוחה" חייכתי

הוא נעצר בפתאומיות והתנגשתי בגופו הערום

"קרה משהו?" הוא הסתובב והביט בי. ככה בחושך עיניו נראות שחורות כמו כל בני עמו

"לא" הנדתי בראשי "בוא נמהר אני צריכה לחזור באחד" הוא חייך הנהנן והמשיך לדבר על הפסטיבל בל האמת שמה שגרר את מחשבותיי היה על כך שלא דיברתי עם מייק כל היום ולא ראיתי אותו,אם הוא חולה או קרה לו משהו? אני נוראית שלא שאלתי או התקשרתי לבדוק. הוא בטח עצוב ומחכה לשיחה ממני.

אויי ואני הולכת לרקוד ככה בין כולם בזמן שהוא-

רוקד פה עם כולם.

האחו שמעבר לגדרWhere stories live. Discover now