פרק 34

703 41 3
                                    

פרק 34:

עליתי למעלה לחדר ושמעתי את נורה נסערת

פתחתי את הדלת באיטיות

"..אני בטוחה" היא אמרה ואז היבטה בי במבט מבוהל,אף פעם לא ראיתי את נורה ככה

היא הניחה את ידה על השפורפרת "את צריכה משהו מתוקה?" היא חייכה וכאילו כל הסערה שהייתה מקודם נסתיימה

"רציתי לומר לך שהאוכל מוכן עוד מעט"

"תודה אבל אכלתי כבר אני אשאר בחדר העבודה "

"טוב," כמעט סגרתי את הדלת

"תבקשי מג'ייק לבוא לפה בסדר? וגם מדין" למה לא לי? מה יש לה לומר לדין שאי אפשר לומר לי? "אה ואיזבל"

"כן?"

"אני אשמח אם תביאי את החבר שלך שוב הוא נראה בחור נחמד מאוד. חבל שלא יצא לי להכיר אותו"

"הוא לא-" טוב זה לא כזה משנה "בסדר אני אדבר איתו" היא חייכה וסגרתי את הדלת.

לאחר שאמרתי לג'ייק ודין לעלות אל חדרה של נורה יצאתי אל מייק,אני חייבת לדבר איתו על מה שקרה עכשיו כי אולי הוא יבין.

בדרך לביתו של מייק שחזרתי את הכל,הוא ראה את נורה ונורה אותו ושניהם התנהגו מוזר למרות שלא ניראה לי שיש בניהם קשר מיוחד .

דפקתי שלוש דפיקות בדלת. מרי ג'ורג' ולוסי לא אמורים להיות בבית עכשיו אז אני יודעת שמי שיופיע מולי זה מייק.

אבל זה לא.

הדלת נפתחת לאט ומאחוריה עומדת נערה עם שיער שחור ארוך ,גופיה שכתפייתה נפולה על כתפה ומכנס קצר

"קטלין" אמרתי בקול ממורמר "מה את עושה פה?"

"ליוויתי את מייק ,מתיישבת צעירה , ונרטבנו כשהממטרות החלו לפעול ללא אזהרה " היא קימצה את פיה "ומה את עושה פה?"

"אני צריכה לדבר עם מייק" לא אהבתי את איך שהתלבשה .קו בטן שזוף נחשף ברווח שבין הגופייה למכנס . גם אם הייתי הכי בכושר בעולם הגוף שלי לא היה יפה כל כך בבגדים הפשוטים האלה .

היא זזה הצידה וסימנה לי להכנס כאילו אני צריכה את ההזמנה שלה .

עליתי לחדרו וקטלין אחריי. לא רציתי לדבר לידה אבל האמת שזה לא משנה כי רוב הסיכויים שהוא יספר לה.

"מי זה היה קט?" מייק שכב על המיטה רגלו האחת מקופלת והשנייה ישרה . הוא קרא ממחברת הסטוריה

"מה אתה עושה?" שאלתי כשנכנסתי

"מתכונן למתמטיקה" הוא ענה וצחק

"זה הסטוריה " לא הבנתי מה מצחיק

"מה אמרת לה שאת מתכונן למתמטיקה?" קטלין הייתה מאחורי ובנימתה צחוק

האחו שמעבר לגדרWhere stories live. Discover now