62

593 43 6
                                    

"מה?!" כמעט שפכתי את קערת הדגנים שלי

הם עכשיו מובאים לדיון. כידוע לך זה פעם שנייה שתופסים את מייק. אני חוששת למצב אימו "

"מה יעשו לו נורה?!"

"אני לא יודעת מתוקה" פניה היו עצובות "אבל אולי תלכי אל אמא שלו אחרי בית הספר ותראי איך היא מסתדרת טוב?" הנהנתי וזרקתי את שאר הדגנים לאשפה. מייק בצרות וזה כנראה בגללי. דין ואני נסענו עם נורה אל בית הספר. כל הנסיעה הוא שתק ולא הביט בי כאילו כועס עלי ואני לא יודעת למה.

נכנסו אל בית הספר והכל היה כרגיל כלומר שום דבר לא צריך להשתנות כי רק אצלי החיים מתהפכים כל שנייה. אני מתחילה להתגעגע לחיים הרגילים שלי,שעדיין הייתי הבת המאומצת של נורה וג'ייק שיש לה שני חברים הכי טובים שלעולם לא תחליף אותם בדבר.

"בל!" לונה רצה מאחוריי ותפסה אותי בדרך לכיתה "שמעת על מייק?"

"כן,קצת. מה יעשו לו?"

"כלום הוא התקשר אלי ואמר ששחררו אותו כי אמר שמצא את כריסטינה שיכורה מתחת לבית שלו ורק ניסה לעזור" הקלה. זה מה שהרגשתי כאילו אבן ענקית הוסרה מליבי

נכנסו אל הכיתה.

"את מוכנה?"

"למה?" הנחתי את התיק על השולחן בזריקה והתיישבתי

"יש היום-"

"אני מקווה שאתם מוכנים למבחני הסמסטר" דליה הרכזת נכנסה ובידה חבילת דפים "אחרי הכל הם אלה שיקבעו אם תעלו כיתה או לא" היא אמרה בחיוך והביטה בי. נכון המבחנים שלי לא כאלה טובים לאחרונה אבל אין סיכוי שאני נשארת כיתה.

הבטתי בדף הבחינה הכחול לבן שהונח לפני וליבי דפק בעוצמה. הראש שלי היה במקום אחר –מחשבות על מייק ומה שעובר עליו או על אריק ואיך מסתדר בחורף שבא כבר- ולא יכולתי להתרכז . לפתע הרגשתי ידי מונחת על ידי והבטתי בלונה שחייכה אלי בזוית פיה והזיזה קצת מהמבחן שלה לכיווני. להעתיק זו לא הדרך שלי אבל הייתי חייבת לפחות כמה תשובות נכונות אז ניצלתי את ההזדמנות.

"וואו איזה קל!" לונה חיכה מאוזן לאוזן וכמעט רקדה במסדרון בדרכה לחדר האוכל

"כן אה? מזל שבתקופת החורף לא צריך ללמוד"

"כן זה היום האחרון לבית הספר,שכחתי מזה לגמרי" אני יכולה להישבע ששמעתי נימת עצב בקולה.

התיישבנו לאכול . על הצלחת הייתה מונחת לי קערת מרק וסביבה כמה קישוטים. גם ללונה אותו דבר רק מרק אחר

"מעניין מה הם עושים" נשפתי בכף

"מי?" לונה כבר לגמה מהכף שלה

"הפראים,מה הם עושים בחורף"

"ששש!" לונה נראתה מבוהלת "את לא חושבת שהסתבכנו יותר מידי איתם? אולי הגיע הזמן לעזוב את הפרק הזה בחייך בל?"

"דיברת עם מייק"

"כן והוא צודק,הוא הגיע למעצר אתמול,וזו הפעם השנייה השנה . " היא הסמיקה כי הפעם הראשונה שנשלחנו לדין היה בגללה האמת

"אני יודעת אבל אני חושבת שאני מתאהבת באריק" אמרתי בשקט

לונה נשנקה והביטה בי המומה. הכף המלאה במרק עדיין בידה ,אני חושבת שגם ראיתי חיוך

"אני מבין אז שהחלטת" מייק היה מאחורי עם מגש מלא במרק גם הוא.

"מייק!" קפצתי וחיבקתי אותו למרות הסיכון שהמרק ישפך עלי "דאגתי לך!"

"אני בטוח" הוא קילף אותי ממנו כאילו אני עלולה לזהם אותו "מצטער בל אני עייף מאתמול ואמא שלי לא מאמינה לי אז כנראה שהיא מאוכזבת "

"מצטערת מייק" התיישבתי חזרה "שב" חייכתי אליו אבל הוא הביט אל הבנים האחרים מהכיתה שלו "אני מבינה,אתה לא רוצה לשבת איתי עכשיו "

"בל אני-"

"זה בסדר מייק הבהרת את עצמך ביער. או אתה או הפראים" הוא היבט בי ללא מילה והתרחק

אני חושבת שבחרתי הרגע בפראים.

האחו שמעבר לגדרWhere stories live. Discover now