פרק 25

847 47 2
                                    

קרני השמש שחדרו את החלון האירו בדיוק על עיני ולא יכולתי שלא להתעורר.

הורדתי מעלי את השמיכה ובלי כוונה היא השתלשלה אל הרצפה.

נעזרתי בכח רב וקמתי על רגלי. הקופסא בעלת השמלה שמייק קנה לי הייתה מונחת על ארון הנעליים ולא יכולתי שלא לחייך כשהבטתי בה.

לבשתי חולצה תכלת קצרה ומכנס חום גם קצר . את שערי קלעתי לצמה ארוכה ,הצמיד עדיין היה על ידי אבל בגלל מה שקרה אתמול החלטתי להסתיר אותו בארון בקופסא שבה הנחתי אותו פעם קודמת. גם אם הוא לא ראה אותי אתמול אסור שיראו את זה .

חשבתי על כך שאריק ביקש אותה המון פעמים ועל כך שאני לא יכולה להחזיר לו את זה,יש סיבה שאחיו נתן לי את הצמיד וחוץ מזה סוף סוף יש לי משהו שלכריסטינה אין-סוד.

הנחתי את זה בקופסא והסתרתי אותה מתחת לערימות הבגדים.

לדין יש שעת אפס היום ולכן הוא לא יבוא איתי וגם זה יום החופשי של נורה אז אני צריכה לצאת את המסוע.

כשאני נכנסת למסוע אני מבחינה במשהו יוצא דופן,במקום ליד מייק יושבת לונה ומצחקקת כמו ילדה קטנה . היא משחקת בשערה והחיוך לא נמוג על פניה. מה היא עושה פה בכלל?

"היי בל!" מייק מנופף לי בדיוק שאני עומדת לשבת רחוק מהם . עברתי בין האנשים הרבים במסוע עד שהגעתי אליהם

"לא ראיתי אתכם" אני מתרצת ויושבת מולם ולידי כיסא ריק .

"בוקר טוב" לונה אומרת בחיוך

"מה את עושה פה בכלל?" למרות שאני מנסה שקולי לא ישמע יבש ונוראי הוא נשמע ככה אבל לא נראה שזה מזיז לה,לונה אף פעם לא שמה לב לדברים

"החלטתי לבוא איתכם היום במסוע" היא הביטה למעלה "אתם לא חשובים שזה מקסים איך שקישטו את המסוע לכבוד יום האביב?"

"איך את יודעת איך הוא נראה קודם,את אף פעם לא היית פה"

"בל" שכחתי שמייק שמה "מה קורה לך?"

"סתם" חייכתי ונופפתי בידי "אני פשוט התקשתי להתעורר היום"

"את פשוט מתרגשת לקראת הנשף הראשון שלך אה?" לונה חייכה ולמרות שהיא החברה הכי טובה שלי משהו בה מפריע לי היום

"כנראה" חייכתי והבטתי אל החלון בלי להוציא שום מילה מידי פעם אני מהמהנת למשמע דברם של מייק ולונה עד שהגענו לבית הספר.

יצאתי מהמסוע במהירות עוד לפני שלונה ומייק קלטו שהגענו ורצתי אל השירותים.

שטפתי את פני והבטתי במראה , משהו בי השתנה ואני לא יודעת מה.

שנאתי את עצמי בגלל איך שהרגשתי הבוקר כלפי לונה ובכלל בלי סיבה,אולי אני משתגעת?

נכנסתי לכיתה וניגשתי ליד לונה. בגלל שנשף האביב היום ובכלל זה יום האביב היום קצר מהרגיל וכל השיעורים רק נדבר על הסיבות להקמת סרויה ולמה זה הפתרון הטוב ביותר להתיישבות.

יש רק שני מרצים של יום האביב היום במחוז והם מתחלקים לשני בתי הספר ולכן הולכים להיות לנו רק שני שיעורים היום שיעור ראשון זה שיעור חברה בו השנה אנחנו מארגנים את האולם לנשף והשיעור השני מתקיים בחדר כנסים שם כל השכבות הגדולות מקשיבות כמו בכל שנה להיסטוריה הרבה שלנו בתור בני אדם לא חכמים שגרמו להרס רב ואחר כך להקמתה של סרויה אחת מ6 מדינות שורדות בעולם- מוריה,שומריה,לוגריה,אנוריקה,וניו גרידלה.

אף פעם לא יצאתי מסרויה,האמת גם לא יצאתי מהמחוז ובגלל זה אני כל כך מתרגשת השנה כי השנה הולך להיות לנו סיור מחוץ למחוז שלנו אל מחוז אריה עיר הבירה של סרויה .

נכנסו בטור אל החדר הכנסים וכל אחד יכול לשבת היכן שרצה. כמובן המקובלים ישבו אחורה ולכן אני ולונה התיישבנו בשורה שלישית. מייק קלט אותנו וגם הצטרף אלינו כך שלונה ומייק ישבו מצדדי. וההרצאה התחילה.

האחו שמעבר לגדרWhere stories live. Discover now