פרק 11:
עיניו של מייק נפערו והוא הטה את ראשו אחורנית "את בטוחה?..ה-פרא?"
"היה לו שיער שחור וארוך ולפי ידיו שחבקו אותי הוא היה שחום"
"זה בכלל לא נשמע כמו ליונל" הוא לגם מהתה שלו ונשף לתוכו
"חשבתי שהרגו אותו. דין אמר שהולכים להוציא אותו להורג"
"זה רק שמועה. אף אחד לא יכול להיות בטוח"
"ג'ייק בטוח-והוא מקורב לראש העיר"
"טיפשה!" קולה הצר של לונה נשמע בכל המסדרון כשהלכה לקראתי.
"ששש" אני מסמנת לה עם אצבעי ואנחנו נכנסות לשירותי הבנות וברגעים אלה מייק מתנתק מאיתנו "אסור שידעו"
"מה לעזאזל חשבת לעצמך!"
"שאני הולכת להיות בדייט עם הבחור הכי שווה בבית הספר!"
לונה רטנה מכעס אבל גם פיה התעקל קלות לחיוך "יכולת לההרג" היא הביאה לי אגרוף קטן בכתף "יש לך מזל שקראתי למייק. יש לך מזל שהוא אוהב אותך"
"מייק? אוהב אותי? בחייך לונה לא שוב" הבטתי במראה וסידרתי את שערי . פתאום שאני חושבת על זה מייק לא הבחין בזה שאני שונה ביום וזה דיי הטריד אותי אבל ככה זה עם ידידים לא?
"אוקי אני יפסיק לשכנע אותך אבל לדעתי אתם יכולים להיות זוג חמוד" היא חייכה אל המראה וגם סידרה את שערה שאספה לקוקו קטן
"נו איזבל איך היה אתמול הדייט שלך?" כריסטינה נכנסה אל השירותים עם שתי השפוטות שלה לילה ואורסולה "שמעתי שאת צולעת" הבטתי אל רגלי החבושה ואז שוב הבטתי בה
"כן אולי תביאי לי כמה מהגלגלים שלך. שמתי לב שבזמן האחרון ניהיו לך הרבה" כריסטינה פערה פיה ומיששה את ביטנה "שקרנית! את סתם מקנא!" היא יצאה בסערה מהשירותים והבנות אחריה.
"את יודעת שהייתה לה פעם הפרעת אכילה נכון?"
"בדיוק בגלל זה זה כיף כל כך" חייכתי וסידרתי את שערי.
אחרי שיעור תרבות ולאחריו שיעור טבע שלא באמת לומדים בו כלום חוץ מכמה עצים שיש במחוז וגם הם מלאכותיים ,הלכנו אל חדר האוכל ולא יכולתי שלא לשים לב שלא ראיתי את ליונל כל היום.
"הסלט שלי נוראי היום. יותר מידי מלח" מייק רטן ושתה מהפטל שהביאו לו היום. אנחנו בדרך כלל מקבלים מאכלים שונים שמזינים אותנו בצורה הטובה ביותר "אתה רוצה את הבורקס שלי? אני לא רעבה"
"מה איתך בל, הקרסול שלך יהיה בסדר מהר מאוד"
"זה לא בגלל הקרסול מייק. זה בגלל ליונל"
"אה" מייק השפיל מבטו לצלחת והזיז אותה ממנו "כבל מקרה זה טיפשי מה שאמרת. אסור לנו לחלוק באוכל" הוא שיחק עם מזלג
"היי " הרמתי את מבטי ולא יכולתי שלא לפעור את עיני. ליונל עמד בדיוק מעל השולחן שלנו מביט בנו בעיניו החומות והמעוצבות בצורה מושלמת,מדבר עם שפתיו העבות בצורה מדהימה ומשחק בשערו הזהוב וה- "היי" שיחקתי עם שערי וצחקקתי קלות . איזה מפגרת.
"אחמ" ליונל חיכך בגרונו ואני קלטתי שהוא רוצה שמייק ילך אז בעטתי לו ברגל
"זה כאב!" הוא כעס עלי. אני מביטה בו ומנסה לרמוז לו בעזרת עיני ונראה שזה עוזר כי הוא לוקח את המגש שלו וקם "אני חושב שאני אלך" הוא אמר בצורה נוראית והביט עלי בכעס
ליונל התיישב מולי כשהכסא מסובב לאחור והוא פוסק רגליו "מצטער שלא באתי אתמול" אז זה לא היה הוא " כלומר אני באתי אבל כנראה מוקדם מידי. פשוט לא יכולתי לחכות לראות אותך מבינה? הפכתי כל כך קצר רוח שחשבתי שעברו שעות ואז פשוט וויתרתי " הוא אחז בידי ועיניו היו עצובות מעט "מצטער"
"זה בסדר" התמוגגתי למראה שלו "אני בריאה ושלמה"
"ליונל!" בוריס-אחד מהחברים שלו שגם נראה מדהים- קרא לו "אני בא!" הוא השיב
"בכל מקרה רציתי להזמין אותך לדייט חוזר"
"דייט?"
"כן ביער. באותו מקום ובאותה שעה . רק אני ואת" הוא נשק לידי
"אוקי" אפשר לומר שלא ממש חשבתי באותו הרגע. הוא שבה אותי בעיניו. ליונל קם והתקדם לכיוון בוריס "אה ואיזבל?"
"כן?" הסתובבתי במהרה אליו
"את נראת נפלא בחצאית"
YOU ARE READING
האחו שמעבר לגדר
Fantasyיש טריילר לספר! חפשו האחו שמעבר לגדר ביוטיוב או תיכנסו לעמוד הראשון של הספר ותראו את הקליפ בצד! איזבל לירוי היא נערה רגילה במחוז הנוראי "נמיה" אך אם תביטו לעינייה תראו שהיא אינה אחת מהמחוז,עינייה הירוקות בולטות בין עיניהם החומות של כל תושבי מחוז נמ...