40

667 42 6
                                    

פרק 40:

"אמרתי לך אני דאגתי נורא שהפרא לא יתפוס אותם " כריסטינה עמדה לצידו ונראתה ילדה טהורה "שמעתי אותם מחוץ לחלון,הם בטח גם שתו ,הנוער של היום כל כך נוראי" היא הוציאה ממחטה וניגבה את עיניה,כאילו המשחק שלה לא היה מוגזם מספיק

"כריסטינה" מלמלתי בזעם

"אני לא מאמין!" טוב אז אחרי המבחן בבוקר קראו לנו למסדר כך שיצא שאני לונה ומייק עמדו מול הורינו ושמענו נזיפות מכל אחד מהם "הבת שלי!" אביו של לונה היה קשה ,הוא היה בחור חשוב בעיר ואני מבינה מה שמועות כאלו יכולים לעשות לו.

"זה לא כזה נורא,גם אנחנו עשינו שטויות שהיינו ילדים" לוסי הביטה בחמלה בנו ,אני באמת אוהבת אותה

"מה יש לך להגיד איזבל? מה לא עשינו כדי שתדעי שהפראים מסוכנים? מה היה קורה אם היו תופסים אותך? מה היינו יכולים לעשות? את יודעת מה נורה הייתה מרגישה?"

"אבל-"

"בלי אבל איזבל את סיכנת את עצמך ואת חברייך!"

רודריק-עושק השלום הראשי- התיישב על הכורסה של המנהלת כאילו זה מקומו והביט בנו באצבעות שלובות.

"אנחנו צריכים לחשוב על עונש בשבילם,אסור שיצאו מזה בשקט אחרת נאבד את כל משמעותינו"

"מה הכוונה עונש?" מייק שאל בפחד. בדרך כלל לא מקבלים עונשים אצלנו אך כשמקבלים כולם זוכים לראות את זה וזה בדרך כלל לא נעים לעין

"אתה לא מתכוון-" לוסי התפרצה

"אנחנו לא פרימטייבים,הם רק ילדים. הם יקבלו ריתוק לבית וזה אומר בלי שעות פעילות ובלי יציאה מהבית חוץ משעות בית הספר."

הקלה סחפה אותנו ,שעות הפעילות היו חשובים לי האמת כי הייתי יוצאת לטייל ולהנות אבל זה יותר טוב מכל עונש אחר שהיה בנמיה

"אה כן ושלושתם יעבדו בשביל המחוז שלנו בעבודות אנחנו ניתן להם,אני אעדכן אתכם בהמשך" ההורים שלנו הנהנו

"תודה לך על ההבנה" לונה פתאום אמרה . שכחתי שהיא שם בכלל. קולה היה עדין והיא עמדה עם ראש כפוף . שערה הבלונדיני-לבן נפול על פניה ועורה חיוור מתמיד.

" קדימה,נלך" אביה של לונה שגם לו היו עיניים כחולות אבל קרחת בראש הרים את תיקה ודחק בה לצאת "אני מצטער על החוויה הלא נעימה הזו רודריק,אני אטפל בה"

"אני בטוח" חיוכו של רודריק הזכיר לי נחש,הוא היה קן דק שנמרח על פרצופו המחודד

"אני מצטערת ג'ייק" החזקתי את התיק בשני ידיי חזק. "אני לא התכוונתי-"

"אל" הוא היה לפני ולא הביט בי. בחיים לא ראיתי אותו מאוכזב כל כך "לשתות איזבל? זה מה שלימדתי אותך?"

"אבל לא שתיתי אמרתי לך! לונה שתתה עם כריסטינה ואני ומייק עזרנו לה"

"עושק השלום אמר שריח האלכוהול אפף את האוויר והתערבב עם ריח הקיא"

נאנחתי אי אפשר לשכנע את ג'ייק אחרת,הוא תמיד נוקשה

נכנסו הביתה. לפי הנעליים בכניסה אף אחד לא היה חוץ מאיתנו,נורה כנראה בעבודה ודין בבית הספר.

היום הזה היה ממש לא מוצלח-קודם הלך לי גרוע במבחן וגם לא היה לי ממי להעתיק,לונה לא מדברת איתי עדיין וגם ג'ייק היה צריך להרגיש מושפל על כך "ששתיתי" אני הולכת להתנקם בכריסטינה על זה.

"שמעת אותו את לא יוצאת מהבית מובן? וזה כולל גם ביקורים"

"אל תדאג אין מי שיבקר אותי " עליתי למעלה.

הבגדים היו מפוזרים על המיטה מהבוקר ושום דבר לא היה נראה מסודר. החלון היה סגור אז מיהרתי לפתוח אותו לכל מקרה.

הבטתי החוצה,מפה אפשר לראות חלק מהאחו שמאחורי הגדר. כולו ירוק ויפה וחי וחופשי. אולי הייתי צריכה לנצל את ההזדמנות ולברוח מפה,ללכת להיות חופשייה מבלי חוקים .אבל מה היה קורה אז עם נורה?או ג'ייק? אני לא יכולה לברוח,לעולם לא אוכל.

"שמעתי שתית" דין נכנס הביתה וזרק את התיק שלו על הספה. ישבתי לראות טלוויזיה ולאכול צהריים ,בטלוויזיה לא היה שום דבר מיוחד,תוכנית על אהבה שנשברה,תוכנית מצוירת,חדשות וערוץ שירים . הבטתי בחדשות לראות אם יש משהו על הפרא ,עד עכשיו שום דבר רציני.

"לא שתיתי" זיפזפתי בין הערוצים "זו כריסטינה ,אני שונאת אותה"

"לונה נראת שונה,יותר.." הוא חשב על מילה "מושכת"

"יאכ דין!" לונה באמת טיפחה את עצמה בזמן האחרון,היא לובשת חצאיות קצרות וחולצות חשופות לעזאזל היא אפילו מתאפרת

"אה כן שכחתי לומר לך" הוא עלה במדרגות "אני יוצא עם כריסטינה" בשנייה זרקתי את השלט על הכורסא ורדפתי אחריו. הוא נכנס למקלחת ואני איתו

האחו שמעבר לגדרWhere stories live. Discover now