"אני אדבר עם לונה בסדר? אל תדאגי" הנהנתי בקצרה הוא בא להסתובב
"מייק" לחשתי והוא הסתובב אלי "אני מצטערת על כל מה שעברת בזמן האחרון ,בגללי "
"אני גם מצטער שזה מה שהחלטת בל" כריסטינה עדיין הייתה על גבו אבל הוא אמר שיניח אותה ליד דלת ביתה.
נכנסתי אל הבית תשושה. הרעיון היה לומר שפשוט נרדמנו אצל לונה והתעוררנו עכשיו אבל לא נראה שהיינו צריכים להשתמש בו כי כולם כבר ישנו אצלי וכנראה שגם אצל מייק.
עליתי למעלה אל החדר. אני כל כך עייפה ומותשת מהיום שאני יכולה להרדם עם הבגדים עכשיו אבל קטלין תהרוג אותי. הפשלתי את השמלה מעלי ונכנסתי אל המיטה עם חזיה ותחתונים. הוא רצה שאפסיק להיפגש עם אריק אבל הוא לא מבין את הקשר שנוצר ביננו. הוא לא מבין שאריק יכול להיות העבר שלי . אבל אם זה לאבד את מייק בשביל אריק מה עלי לעשות? נרדמתי.
אני נופלת,אני נופלת מהחלון שלי לא יודעת איך אנחת ועל מה אנחת. אני פשוט נותנת לעצמי ליפול מגובה של שתי קומות. בוטחת במישהו שיתפוס אותי שם למטה.
אני עוד שנייה בקרקע. מנסה לצעוק אבל גרוני לא נותן לי,זה מרגיש כאילו זה לוקח שנים אבל בעצם זה מהר כל כך שלצעוק אני לא יכולה.
אני מביטה למטה וראוה את מייק פורש ידיו. מייק יתפוס אותי אני יודעת. אבל אני כבר קרובה לאדמה ומייק נמוג,מייק כבר לא שם. אני עוצמת את עיני ומחכה לקרקע.
קמתי במהירות מתנשפת מהחלום. זה הסיוט השני שלי השנה ואני לא חושבת שהיו לי סיוטים מזה שנים.
השמש כמעט ועלתה בשמיים אבל זה עדייין לא השעה הנכונה להתעורר.
אחרי כמה דקות של שינוי תנוחות וגילגולים במיטה החלטתי לקום ולהעסיק את עצמי בדברים אחרים.
נכנסתי אל האמבטיה ,המים היו חמימים כמו שאני אוהבת. השתמשתי בשמפו בריח פסיפלורה וסבון בריח תות. הריח של אריק עדיין היה דבוק לגוף של ולבגדים שלי וכל מה שרציתי היה להוריד אותו. איך מייק נותן לי לבחור ככה? בינו לבין אריק?
יצאתי מהמקלחת ולבשתי חולצה עם צווארון וי כחולה ומכנסיים קצרים חומים.
יצאתי החדר כדי להספיק לאכול ארוחת בוקר ופגשתי בדין.
"בוקר טוב" אמרתי בחיוך אבל דין נכנס אל חדר האמבטיה ולא הביט בי. מוזר
ירדתי למטה,בגלל השעה המוקדמת גם ג'ייק היה בבית בנוסף לנורה
"בוקר טוב" שוב חייכתי
"בוקר טוב מתוקה" ג'ייק שתה שלוק אחרון מכוס הקפה ונשק לי במצח "שיהיה לך יום טוב" הוא חייך ויצא
התיישבתי בשולחן האוכל ונורה הגישה לי קערה מלאה בדגנים
"איזבל שמעת מה קרה לכריסטינה?" ליבי החסיר פעימה
"לא" לקחתי ביס מהדגנים "מה קרה?"
"תפסו את מייק ואותה כשהיא שיכורה אחרי שעת העוצר"
YOU ARE READING
האחו שמעבר לגדר
Fantasyיש טריילר לספר! חפשו האחו שמעבר לגדר ביוטיוב או תיכנסו לעמוד הראשון של הספר ותראו את הקליפ בצד! איזבל לירוי היא נערה רגילה במחוז הנוראי "נמיה" אך אם תביטו לעינייה תראו שהיא אינה אחת מהמחוז,עינייה הירוקות בולטות בין עיניהם החומות של כל תושבי מחוז נמ...