השעון המעורר צלצל כל כך חזק שקמתי במהירות,במילא לא הצלחתי לישון כמעט כל הלילה בגלל מחשבות על מה מייק יעשה כנגד אריק,מה שבטוח שעלי לראות אותו לפני שפוגש באריק.
בגלל שהתעוררתי באמת בצלצול הראשון לשעון שבעצם מכוון מוקדם התלבשתי מהר ויצאתי לריצת בוקר. השמש זרחה לאט לאט והאירה בית אחר בית.
האוזניות באוזני השמיעו שיר של מארון 5 –להקה שנחשבה טובה ב2010,אני אוהבת שירים ישנים,השירים של היום מלאים במסרים סמויים אבל נראה שאף אחד לא מבין את זה.
מייק הכיר לי את הלהקה,בהתחלה לא אהבתי אותה אבל הוא השמיע לי אותה כל כך הרבה פעמים שזה כבר נטמן לי בראש והייתי חייבת לשמוע את זה .
אני עוצמת עיניים ונותנת לרוח הקרה להכות בפני בזמן שאני רצה.
אני נזכרת איך ראיתי את נורה בפעם הראשונה בבית החולים ואיך בכיתי כשראיתי את הצלקת על הראש שלי. היא הייתה כל כך אדומה ומכוערת שהתביישתי כל כך שחמש שנים הלכתי עם כובע מצחייה על הראש.
איך בגיל 8 נורה סיפרה לי שאני מאומצת,שהיא לא יודעת מי ההורים שלי וזה לא אמור לשנות לי כי הם אוהבים אותי בדיוק כמו הורים אמיתיים. התחלתי לרוץ יותר מהר
אני זוכרת את הנשיקה הראשונה שלי בגיל 15 עם מקרוס ליין במשחק "אמת או חובה" איך התביישתי כל כך אחר כך להסתכל עליו ויומיים אחר כך היינו חברים לשבוע.
איך בכיתי שנפרד ממני לטובת כריסטינה ואיך שנאתי אותה מאז,איך מייק היה שם תמיד והקשיב לי ,איך עזר לי להתגבר על כל דבר שעברתי,על כל כעס ועצב שחוויתי,ואיך אני מתגעגעת אליו כל כך עכשיו.
עצרתי ליד ברזייה והתכופפתי לשתות ממנה,המים קרירים ומצננים את כל גרוני .
הבטתי בשעון על ידי "7 וחצי,עלי לחזור" התחלתי לרוץ חזרה אל הבית כששמעתי דיבורים מאחת הסמטאות. התקרבתי יותר ויכולתי להבחין שאלו שני עושקי שקט שמדברים בינהם,לא הצלחתי לקלוט הכל
"אז מתי עושים את זה?" אחד גדול ונמוך שאל בחיוך ערמומי
"הוא אדם חשוב,רודריק רוצה לחפש לו מחליף ואז להכות"
"אני מבין,זו הפעם השלישית שאנחנו עושים את זה וזה מרגש כל פעם מחדש" שניהם צחקו והסתלקתי משם לפני שישמו לב אלי.
מה הם מתכננים? פחד עבר בי,האם זה קשור אלי? למרות שיש המון תושבים בנמייה זה לא יכולה להיות צירוף מקרים ששמעתי אותם
חזרתי הביתה ,החלפתי מהר בגדים,דין כבר מוכן ויושב ואוכל. אין לי חשק לאכול-מה שהם אמרו והחיוך של אותו עושק בפרט מפחיד אותי כל כך שאני כמעט רועדת. גם אם אין לזה קשר אלי או למשפחתי זה קשור למישהו בנמייה והמחשבה של מה שיעשו גורמת לי לפחד.
"קדימה איז" דין אומר לי ואנחנו יוצאים ועולים אל המסוע.
התיישבתי בכיסאות שאני ומייק כל הזמן יושבים בהם אבל אני יודעת שהיום הוא לא יבוא,היום הוא לא יעלה למסוע רק כדי לא לראות אותי
המסוע עוצר בבית הספר ואנחנו יורדים.
נכנסתי אל תוך הלובי ואני שמה לב להתאגדות ילדים,אני נדחקת בין ילדים ואני רואה את מה שפחדתי לראות-
מייק מתעמת עם אריק .
YOU ARE READING
האחו שמעבר לגדר
Fantasyיש טריילר לספר! חפשו האחו שמעבר לגדר ביוטיוב או תיכנסו לעמוד הראשון של הספר ותראו את הקליפ בצד! איזבל לירוי היא נערה רגילה במחוז הנוראי "נמיה" אך אם תביטו לעינייה תראו שהיא אינה אחת מהמחוז,עינייה הירוקות בולטות בין עיניהם החומות של כל תושבי מחוז נמ...