81

514 42 2
                                    

אריק היה המום בדיוק כמוני מהתערבותו של מייק ולא היה לו מה לומר.

"מייק" אמרתי בשקט

"הו אתה מנסה שוב לצאת שומר הראש שלה ,מתיישב?"

"לא אני רק מנסה להסביר לך שהיא לא חייבת לעשות כל מה שאתה אומר לה"

"כן והיא תעשה מה שאתה תאמר לה?"

"לא אבל לפחות אני יהיה כאן כל הזמן" הוא התקרב אליו "זמנך קצוב פה,פרא" הוא אמר בשקט והתרחק

"מייק אני מצטערת" קיוויתי ששמע.לא היה אכפת לי שאריק שם וממש לא שליונל שם,רציתי את החבר הכי טוב שלי חזרה.

המסוע לפתע עצר וכל התלמידים החלו לרדת,ידעתי שאני לא צריכה לדבר עם מייק בפורום הזה אז החלטתי לדחות את זה לאחר כך-להפסקה. חוץ מזה אני חייבת להראות לאריק את השרשרת .

נכנסתי אל הכיתה,בגלל שהמסוע איחר לא היה לנו זמן בבוקר להתארגן לשיעור ולכן גם לא היה לי ציוד,כמובן שהמורה לא קיבלה את זה אבל אני רגילה,מיס קראפ שונאת אותי.

"היי בל מה עשית שמייק כל כך כועס עלייך?" לונה רכנה לעברי ולחשה. אני יודעת שאתמול רציתי לספר לה עלי ועל מייק אבל אני צריכה לדחות את זה ליותר מאוחר.

"בטעות שכחתי שקבעתי איתו" אמרתי מבלי לחשוש "הוא לקח את זה דיי קשה"

לונה הנהנה וחזרה למקומה .

אחרי שיעור משששעמםם כל כך יצאנו אל ההפסקה הגדולה שלו. לונה הייתה לידי בקפיטריה ועשיתי כאילו אני מקשיבה לה אבל מי שבאמת רציתי לראות זה את אריק ואז הוא הופיע.

ללא תיק הוא נכנס אל הקפיטריה כאילו כל בית הספר שלו,הבנות הביטו בו בזמן שנכנס ושערו זז סנטימטרים ספורים ובכל זאת עשה אותו חלומי.

"איזבל,הכל בסדר?" אריק בחן את פני

"כן אבל אני חייבת לדבר איתך,לונה" פניתי אלייה. היא מילאה את הצלחת שלה בסלט ירוק עם בצל,יאכ."תכפי עלי בסדר?"

"את הולכת להבריז שוב בל?"

"אני ממש חייבת לדבר איתו לונה" הבטתי בעיניים גדולות והיא נאנחה

"אוקי אני אנסה"

"תודה תודה תודה!" חיבקתי אותה חזק ,אחזתי בידו של אריק ושנינו יצאנו מהקפיטריה .

"מה דחוף כל כך?" עברנו דרך הכיתה שלי ולקחתי את התיק עם הצמיד והשרשרת,כמובן שאת הצמיד אני לא אראה לו אבל אני חייבת לדעת מה פשר השרשרת הזו.

התיישבנו מתחת לאחד העצים .

"אריק אני רוצה שתסיים את הסיפור שלך,אוקי?"

"זה מה שהיה דחוף לך?"

"התחלת לספר לי עליו בגלל משהו שקרה בבית שלי,אני רוצה להבין מה קרה" הוא נזכר באותו רגע בבית ובלע רוק "אוקי"

אריק נשם עמוק והחל לספר לי את סוף הסיפור

"הם רדפו אחרי לילה ואיזבלה,ראיתי על פניה שהיא מתחילה להתעייף,היא גם לא הכירה את היער טוב כמונו שלא ידעה באמת לאן היא הולכת,ואולי היא כן ידעה כי באמצע היער היא נתקלה במתיישבת,מישהי שאולי את מכירה.

היא פגשה את נורה."

האחו שמעבר לגדרWhere stories live. Discover now