Trecut
Maria povestește:
Nu știu cât este ceasul cu exactitate, doar știu că este destul de devreme pentru a-mi ridica capul de pe pernă. Deși căldura mă sufocă și câteva mormăieli neclare își fac loc printre buzele lui Max, continui să stau lipită de trupul lui. Ambele brațe ale sale sunt agățate de talia mea, în timp ce picioarele îi sunt încolăcite cu ale mele. Nu este cea mai confortabilă poziție, dar nu pot nega faptul că aici, în brațele lui mă simt cel mai bine. Capul îmi cade pe umărul său și-n încercarea mea de a deschide ochii, o rază a soarelui îmi joacă feste și tresar deranjată de lumina difuză. El chicotește în umărul meu atunci când îmi ridic trupul istovit, în timp ce el îmi lasă câteva săruturi umede pe omoplați. Mâinile îmi coboară pentru a trage cearceaful peste trup și mâinile sale trag de marginea materialului pentru a mă ajuta. Chicotesc și buzele sale fac contact cu lobul urechii mele.
E trecut mai bine de ora 08:00, iar eu la 10:00 încep deja cursurile pentru pregătire. Ideea că va trebui să petrec mai mult timp la facultate decât cu Max mă deranjează puțin, dar nu pot nega faptul că este timpul, după o mică vacanță să revin la ceea ce mi-a plăcut întotdeauna să fac: să schițez. Aruncându-mi privirea spre geamul din cameră, constat că lumina soarelui strălucește parțial și cerul de-un albastru deschis se vede cu ușurință prin materialul alb din mătase. Este o vreme numai bună de ieșit și plimbat pe afară, însă cel mai probabil timpul nu-mi va permite să fac asta. Am reușit în cea mai mare parte să fac schițele pe care le-am avut pentru vacanță, asta înainte de a pleca cu Max la cabană sau altceva. Sunt conștientă că odată cu începutul cursurilor limita timpului petrecut cu Maximilian se va micșora. Însă știu că de data aceasta lucrurile vor sta astfel în relația noastră.
" Unde pleci? " el mormăie atunci când reușesc să mă cobor din pat, trăgând odată cu mine și cearceaful ce mă acoperea. " Treci înapoi, Maria! Este prea devreme pentru a ne trezi! " continuă să vorbească pentru a mă convinge să mă reîntorc lângă el, dar decid să-i ignor insistențele și să merg spre baie.
Continui să-i aud protestele și atunci când închid ușa băii în urma mea și las ca materialul ce mă acoperă să cadă pe gresie. Pornesc apa caldă ca să umple cada și pornesc agale spre oglinda de vizavi. Părul meu șaten și lung este prin într-un coc total dezordonat, de parcă am scăpat recent de la un spital de nebuni după o luptă cu vecina de celulă. Am câteva semne pe gât și pe piept, însă le ignor cu desăvârșire și arunc elasticul părului în chiuvetă. Pășesc spre cada plină cu apă și mă scufund până la gât în spuma gelului cu aromă de rodie. Atmosfera relaxantă oricum nu durează foarte mult, asta pentru că Maximilian se află deja în spatele ușii băi înjurând.
" Ce naiba, Maria? De ce ai încuiat ușa? " el mă întreabă de pe partea cealaltă a ușii, însă totul este prea tentant așa că stau relaxată în cadă și evit întrebările sale capcană. " Nu e ca și cum ți-am furat doar un sărut până acum. " el râde pe înfundate și eu îmi ridic capul de pe marginea căzii. A spus tocmai ce cred eu că a spus?
Mă ridic revoltată din cadă acoperindu-mi trupul cu un prosop luat din suportul de lângă oglindă și pășesc spre ușa care cu siguranță îl ascunde pe Maximilian Browns după. Trag de mânerul metalic ca să-l descopăr pe Max sprijinit de cadrul ușii chiar în fața mea. Îmi face din ochi atunci când mă zărește și încrezător mă împinge înapoi în baie. Mă opintesc brusc pe gresia rece și el își trage brațul pe deasupra umerilor mei, lăsând ca șuvițele ude de păr să-mi acopere întreg spatele. Fiorii reci care îmi străbat șira spinării mă fac să tremur și el se apleacă peste cadă pentru a da drumul apei calde. Revine pe poziții și se agață de prosopul meu ca eu să reușesc să-l opresc la timp.
CITEȘTI
"Călăul"
RomanceCARTE NEEDITATĂ " Dacă nu exprimi vreo emoție, nu înseamnă că nu trăiești una. " Megaloman. Acerb. Ardent. Maximilian Browns își petrece majoritatea vieții construind un zid acaparant și tulburător care să-l apare de-o posibilă ea. Treptat, cără...