Nota autorului

15.3K 1.2K 151
                                    

Și sună a THE END...

       " Cartea aceasta este pentru toți cei care au pierdut, au iertat, au iubit și au crezut în cineva, pentru toți acei oameni care și-au călcat pe orgoliu și au sperat la mai bine. Iertarea ține de credință, de putere și dragoste. Iar dragostea ține de suferință. "

         Exact acum 3 ani de zile, undeva într-o lună de toamnă, dintr-o banalitate și un moment adânc de plictiseală am început să scriu. Priesc în a spune că nu a fost nimic serios și o pot demonstra dezacordurile și greșelile de ortografie de la început. Dar astăzi, după sute de zile petrecute în aplicația Word, am avut privilegiu de a finaliza primul meu roman de dragoste. Au fost 3 ani grei pentru mine, dar în același timp minunați, deoarece am cunoscut oameni extraodinari, străini și distanți, dar tot timpul cu o vorbă bună acolo.

         Am evitat să leg prietenii profunde pe acest site, dar am făcut tot posibilul să-i mulțumesc fiecărui lector în parte pentru timpul petrecut citindu-mi povestea. Vă mulțumesc din suflet! Pentru mine sunteți lectori și nu fani, sunteți oameni plăcuți sufletului meu nu pentru că mi-ați dat follow, steluță sau pentru că mi-ați spus cât de "genială" sunt, ci pentru că ați fost acolo, ați înțeles și ați avut răbdare. Am ajuns aici datorită vouă, cu un număr impresionant de lectori, al cărui roman a ajuns să fie recunoscut pentru toți cei știu ce înseamnă aplicația "Wattpad." Și pentru asta vă mulțumesc!

         Timp de 3 ani și de acum încolo voi continua să fiu Eva Ase (sub anonimat), pentru că nu caut renume. A fost extraordinar să-mi aud numele pe buzele oamenilor de lângă mine, să fiu exact în dreapta lor, dar totuși să fiu eu și nu Eva Ase. Mulțumesc și pentru asta! Voi continua să scriu, deși au fost momente când am spus că mă voi opri. Nu caut faimă, întrucât dacă voi publica vreodată această carte va fi pentru sufletul meu, pentru a-mi vedea realizarea cu proprii mei ochi, să o strâng în propriile mele degete, și nu pentru reputație.

           Povestea acestui roman a început acum mult timp, unde personajele principale au fost un el și o ea, unde pentru fiecare personaj am rupt câte o trăsătură din mine. A fost nemaipomenit! M-am simțit "uhhhh" scriind la această carte! Au fost momente de relaxare, dar de asemenea și de încordare. Acțiunea a fost exact așa cum am vrut, fără influențe din exterior. Am pierdut mult timp gândindu-mă dacă acest roman merită un final fericit, tot timpul am vrut ca acel THE END să fie altceva decât de obicei. Îmi place drama și dramatismul și voiam altceva. Poate finalul a fost singurul moment în care nu m-am gândit la mine. Și pentru asta jos pălăria!

            Am să continui să scriu... am avut un început frumos cu cartea " Beautiful monster ", ce prezintă povestea unei femei ce a renăscut din propria cenușă și mai puternică și plină de răzbunare și va avea în jur de 30 de capitole. Iar noua carte pe care am publicat-o " She Knows " ce se traduce " Ea știe " descrie momentele pe care Sheyra Novak și le va petrece cu pistolul la tâmplă, mânuit de către Evea Hank. O carte pe care abia aștept să o încep și care se va reduce la 30 de capitole maximum. Și de ce nu, trăiesc cu dorința de a mai începe o carte, a cărei temă va fi păstrată ascunsă până în momentul publicării prologului.

          Vă mulțumesc pentru toate momentele în care ați fost aici, ați avut răbdare și înțelegere! Vă îmbrățișez pe toți cu drag și vă stimez și apreciez!


                                                                                                                                   Cu mult drag, Eva Ase!

"Călăul"Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum